johnja Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 Virker som en kurrant vinterbil dette. Hva skal BMW entusiaster som oss kjøre på vintern da? Hvis BMW'er er "for fine" til å brukes i salt? Nehh..Kjør på! Biler er til for å brukes. Så lenge man vasker nøye og ofte, og gir bilen den pleien den trenger så går det fint det Og hvis ikke, så har man en unnskyldning til å gi den en makeover Vi har skjønnt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 BMW ruster, som all annen bil... Ja selvfølgelig, men hvorfor ikke kose seg litt mens det ruster. Dessuten kan man, som nevnt tidligere, forsinke prosessen ved vask om noen skulle være i tvil. Men nå var ikke denne tråden ment som et spørsmål om biler ruster, eller om jeg får lov til og bruke denne bilen som vinterbil. Har blitt så gammel jeg, at jeg bestemmer sjøl............. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 hehe. og for de som er i tvil... e28 er konge bil på vintern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 hehe. og for de som er i tvil... e28 er konge bil på vintern! Ja ikke sant...... også trenger X5´n litt vile, blir mye kilometer gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 e28 er konge bil på vintern! Det er det ingen tvil om! Hatt det konge på vintern i en 518 jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 hehe. og for de som er i tvil... e28 er konge bil på vintern! Ja ikke sant...... også trenger X5´n litt vile, blir mye kilometer gitt. Hvorfor ikke kose seg litt mens kilometerene tikker da? Neida, kos deg med din E28 du! Da er du vel så gammel at du ikke parkerer den i brøytekanter også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 hehe. og for de som er i tvil... e28 er konge bil på vintern! Ja ikke sant...... også trenger X5´n litt vile, blir mye kilometer gitt. Hvorfor ikke kose seg litt mens kilometerene tikker da? Neida, kos deg med din E28 du! Da er du vel så gammel at du ikke parkerer den i brøytekanter også! Ferdig med det ja Men artig at mitt valg av vinterbil skulle engasjere sånn, at folk nesten blir sinna , jeg måtte handle i full fart, og tenkte ikke på at her kunne man såre enkelte e28 fantaster . Jeg håper jeg blir tilgitt, jeg har jo en stående i garasjen, som ikke kommer til å se regn engang. Men den brune (er faktisk litt tøff) skal også få stell. Kan jo både slippes litt ned, og utstyres med noe annet en stålfelger. Den skal også få ny nedre frontplate, og rette nedre bakplate. Skal til og med få M-tech interiør. Akkurat ferdig med vaskeplass i garasjen, så jeg skal faktisk også holde saltet unna, den skal få det så fint så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 fe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 så strøken ut denne ja... Så en gammel e28 528 i oslo trafikken i forrige uke... Skrev ned skiltnr og lurte på å ringe eier Så ganske original ut den bilen også, med krom hjulbue lister, aluminiums skilter fra 80-tallet og brunt interiør Kanskje en 1 eiers bil for alt jeg vet... Men er jo ikke gratis å ha all den gamle møkka stående på skilter heller med full årsavgift og forsikring :S Uansett tommel opp for å kjøre gammal bmw på vintern Kjører selv e30 325 hver dag, og møter nærmest aldri noen som gjør det... Folk flest kjører bare i diesel dritere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2011 Var heldig med denne ja, fantastisk vedlikeholdt bil. Den er ikke strøken, men i utrolig bra stand, ikke rust, tight som en ny bil. Det syns at bilen har vært i voksne personers eie, alle servicer er fulgt på verksted!!!!!! Siden 2005 er det brukt 68000,- på service og rep. Det fulgte også med dokumentasjon helt fra bilen var ny, bla original kjøpekontrakt pålydene 250000,- 24.01.86, fulgte også med en original brosjyre fra 1986 over ekstrautstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 hoho, det er rått! Aldri hørt om noen som har hatt så mye papirer på en gammel BMW, kan bare gratulere! Påkosta mye de siste 5 åra da! Hva slags ting har de bytta siden de har klart å påkoste den 68 tusen uten at det synes nevneverdig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2011 hoho, det er rått! Aldri hørt om noen som har hatt så mye papirer på en gammel BMW, kan bare gratulere! Påkosta mye de siste 5 åra da!Hva slags ting har de bytta siden de har klart å påkoste den 68 tusen uten at det synes nevneverdig? Det er ikke mye som syns nei, men det merkes som sagt, er som ny og kjøre. Alt av ledd/foringer er byttet, kompl.eksos, kompl.bremser calippre/skiver/klosser++++ og da er ikke omlakkering til 28000,- og tectylbehandling til 5600,- tatt med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå