Jørgen-Fastbmw Skrevet Mars 5, 2011 Skrevet Mars 5, 2011 Sjå der ja, dette er en jobb eg ser for meg eg må gjere på mitt grenrør og er det fra 666 motorsport ? Vart bra
Disaster Skrevet Mars 5, 2011 Skrevet Mars 5, 2011 ikke for og være stygg, men til og med jeg kan se at de grenerøret ikke er rett. du har gjort en god jobb, men det der blir ikke tett..
Disaster Skrevet Mars 5, 2011 Skrevet Mars 5, 2011 sorry, full og ølbriller. du har gjort en god jobb. Ser jeg nu! Min feil..
eliot Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 er det mitsubisi evo kalipere du har brukt ? passe det nesten bolt on eller ?
sector59 Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Skrevet Mars 6, 2011 Sjå der ja, dette er en jobb eg ser for meg eg må gjere på mitt grenrør og er det fra 666 motorsport ? Vart bra Det er obx, men di kjøper kanskje av 666 fab? Thanks
sector59 Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Skrevet Mars 6, 2011 er det mitsubisi evo kalipere du har brukt ? passe det nesten bolt on eller ? Nei, kittet er kjøpt inn for bmw E-36. Men calipterene er vell kanskje identiske på mangen skulle en tro, at det er brakettene som varierer.
sector59 Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Skrevet Mars 6, 2011 Dette blir bra, har trua Takk Mikael Mangler litt røyr, bend og flenser til men begynte iallefall på downpipen i dag
sector59 Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Skrevet Mars 7, 2011 Begynte på wg-røret siden jeg fikk låne noen bend og røyr hos e30 tic, takker for det! Men må vente til jeg har plana t3 flensen mot turbo før jeg sveiser det fast.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå