Robin L Skrevet Januar 30, 2011 Skrevet Januar 30, 2011 hei. har kjøpt inn rens til kn filteret jeg har. hvor mye olje skal man sette det inn med?
chipsenter1 Skrevet Januar 30, 2011 Skrevet Januar 30, 2011 ingenting om du ikke vil ha en ødelagt lmm;)
Robin L Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Skrevet Januar 30, 2011 så det går bra uten olje altså? har ikke plass til originalfilter pga kompressor sjø. lmm jeg har nå er fucka, kommer en ny i posten snart, og vil ikke ødelegge den og..
chipsenter1 Skrevet Januar 30, 2011 Skrevet Januar 30, 2011 ja en dyr måte å få lyd på hehe.. finnes mange meninger om det og olje filtere eller ikke, selv har jeg alderig gjort d. har kunn hadd noen V70 turbo med K&N filter, men funket uten olje der
Robin L Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Skrevet Januar 30, 2011 her ser du. trangt om plassen.. lyden kan nå så være.. kjedelig om motoren suger inn masse dritt pga mangel på olje også. da er det likegreit å ødelegge lmm. hmm. dilemma. bilen er uten kompressor i skrivende stund, pga eukontroll. men branketten står der ennå.
Tom K Skrevet Januar 30, 2011 Skrevet Januar 30, 2011 Jeg ville absolutt olja filteret, da slipper du å fylle pressa med støv Men du bør jo ikke drukne filteret helt
325ixx Skrevet Januar 31, 2011 Skrevet Januar 31, 2011 k&n filter skal du sette inn med olje, eller så har det null virkning. du skal dusje filteret med eit tynt jamt lag utvendigt og innvendigt i filteret, og la det turke i ca 30 min selfølgelig går det uten og olja inn filteret og, men da vil alt av fin støv trekkast igjennom filteret. Og det er da selfølelig ikkje bra i lengden eg ville heller bytta ein lmm en og rasa heile motoren
AVT Skrevet Januar 31, 2011 Skrevet Januar 31, 2011 Gjelder dette på alle åpne filtre? I så fall, hvordan olje kan man bruke?
Tom K Skrevet Januar 31, 2011 Skrevet Januar 31, 2011 Koster 195,- hos Pedersen Racing Rensemiddel og olje, alle åpne filter bør oljes
D.Toft Skrevet Januar 31, 2011 Skrevet Januar 31, 2011 har du tid, så la filteret stå å tørke på badegulvet med varmekabler på, over natten...
Robin L Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Skrevet Januar 31, 2011 da skal jeg ta av filteret i kveld, blåse det rent, vaske det med rens og la det tørker til i morgen. så blir det en runde olje:D sto green clean på det settet jeg kjøpte. han i butikken sa det var det samme, håper det går bra..
Bellen Skrevet Januar 31, 2011 Skrevet Januar 31, 2011 Det går heilt fint. Men ikkje ha olje innvendig i filterett og ikkje blås det reint med trykkluft, da vil du kunne blåse hull i filteret.
D.Toft Skrevet Januar 31, 2011 Skrevet Januar 31, 2011 spyl shampå på utsiden, vask fra innsiden og ut.. selv stapper jeg dusj hodet inni og spyler. rist filteret, la det tørke litt. spray olje på utsiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå