Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

så det går bra uten olje altså? har ikke plass til originalfilter pga kompressor sjø. lmm jeg har nå er fucka, kommer en ny i posten snart, og vil ikke ødelegge den og.. :D

Skrevet

ja en dyr måte å få lyd på hehe.. finnes mange meninger om det og olje filtere eller ikke, selv har jeg alderig gjort d. har kunn hadd noen V70 turbo med K&N filter, men funket uten olje der

Skrevet

her ser du. trangt om plassen.. lyden kan nå så være..

kjedelig om motoren suger inn masse dritt pga mangel på olje også. da er det likegreit å ødelegge lmm. hmm. dilemma.

bilen er uten kompressor i skrivende stund, pga eukontroll. men branketten står der ennå.

qjqwni1xpphcd46hwq5a.jpg

Skrevet

Jeg ville absolutt olja filteret, da slipper du å fylle pressa med støv ;)

Men du bør jo ikke drukne filteret helt

Skrevet

k&n filter skal du sette inn med olje, eller så har det null virkning. du skal dusje filteret med eit tynt jamt lag utvendigt og innvendigt i filteret, og la det turke i ca 30 min :)

selfølgelig går det uten og olja inn filteret og, men da vil alt av fin støv trekkast igjennom filteret. Og det er da selfølelig ikkje bra i lengden :)

eg ville heller bytta ein lmm en og rasa heile motoren :)

Skrevet

da skal jeg ta av filteret i kveld, blåse det rent, vaske det med rens og la det tørker til i morgen. så blir det en runde olje:D sto green clean på det settet jeg kjøpte. han i butikken sa det var det samme, håper det går bra..

Skrevet

spyl shampå på utsiden, vask fra innsiden og ut.. selv stapper jeg dusj hodet inni og spyler.

rist filteret, la det tørke litt.

spray olje på utsiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...