Peak Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Om du starter en tråd, vær så snill å lag en ordentlig overskrift til den! Om du ønsker å kjøpe en motor, ikke bare skriv "Motor" som topic, skriv hvilken motor! Trenger du hjelp med noe i teknisk skriv HVA du trenger hjelp med, ikke bare "HJELP!" Du vil for det første få bedre hjelp, og jeg tipper flere vil besøke tråden du laget... I tilegg hjelper du andre som har samme problemer i fremtiden, for guess what!? tråden blir liggende en stund! Muligens teit av meg å lage en egen tråd for dette, men please... Give it a try Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Denne må jo bli en sticky :D:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Er allerede sticky.... viewtopic.php?f=9&t=1547&hilit=retningslinjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Folk leser ikke retningslinjer. Slik har det alltid vært. Det er og en annen ting som irriterer meg grønn, og det er når folk skriver på dialekt, bruker masse punktum og generelt driter i at andre skal lese hva de skriver. Ta et norskkurs hvis bokmål er for vanskelig. Det handler ikke om perfekt norsk, men å gjøre seg forstått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 En annen ting er folk som siterer andre innlegg uten å skrive noe utover det. Mulig jeg har gått glipp av noe, men hva er greia med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 Meningen var ikke å lage en sticky men, hadde vært fint om den blir "bumpet" i ny og ne, folk trenger ikke gå inn på tråden, men kun lese overskriften, for nå er jeg dritt lei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Jeg syns det er litt irriterende at folk bare skriver +1 under et innlegg. Det GÅR an å komme med et LITT mere konstruktivt innlegg syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Jeg syns det er litt irriterende at folk bare skriver +1 under et innlegg. Det GÅR an å komme med et LITT mere konstruktivt innlegg syns jeg +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 ja der har du det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Hvis trådstarter hadde tatt seg tid til å lese forumets retningslinjer hadde han lest dette på _øverste_ linje, de fleste pleier å få med seg den, før de skumleser videre : Her finner dere noen retningslinjer, samt en del gode tips om forumet som kan gjøre forumhverdagen enklere for deg.1. Noen få retningslinjer: 1. Fornuftige trådnavn/overskrifter - Forsøk å skrive fornuftige og fortellende overskrifter på tråder dere lager! Hjelp!! eller lignende sier ingenting om hva du vil ha hjelp med. Det gjør at mange unødig må klikke seg inn på tråden din, samt at det ikke er sikkert at de som faktisk kan hjelpe deg sjekker den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 Hvis trådstarter hadde tatt seg tid til å lese forumets retningslinjer hadde han lest dette på _øverste_ linje, de fleste pleier å få med seg den, før de skumleser videre :Her finner dere noen retningslinjer, samt en del gode tips om forumet som kan gjøre forumhverdagen enklere for deg.1. Noen få retningslinjer: 1. Fornuftige trådnavn/overskrifter - Forsøk å skrive fornuftige og fortellende overskrifter på tråder dere lager! Hjelp!! eller lignende sier ingenting om hva du vil ha hjelp med. Det gjør at mange unødig må klikke seg inn på tråden din, samt at det ikke er sikkert at de som faktisk kan hjelpe deg sjekker den. Hvis du tenker på meg som trådstarter her, så har jeg selvføgelig lest den selv? Mange er flinke her på forumet til å lage en skikkelig overskrift, men er også en del som bare rabler opp noe. Jeg tipper det er en god del som ikke har lest igjennom bimmers`retningslinjer, desverre. Men igjen laget jeg denne tråden for å gjøre folk mer oppmerksom, for tydligvis leser ikke alle retningslinjene. By the way... nei, tviler på at "de fleste" (som du sier) leser denne før de poster en ny tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Hehe, de fleste leser den nok ikke, dessverre.. Ser at veldig mange på bimmers (nye) også er ferske når det gjelder bruk av PC, og internett generelt. Mange som ikke klarer å laste opp bilder, linke til ting osv. f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2011 Bumper denne litt, ihåp om at flere klarer å gjøre nettopp dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå