Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var snart tiden kommet for ett lite besøk hos biltilsynet! ;) I helgen skal jeg hente meg ett nytt panser, og fikse litt småting før visning på mandag! Idag var det firhjuls-kontroll som sto for tur.

2e7ugg9cqtestd98eymj.jpg

Også ett aldri så lite stemningsbilde fra da vi var på våler.

Neste helg reiser vi videre til Mantorp (sverige) for neste treff! Morro :beer:

qqur7hajctxscvpjgn7i.jpg

• Svar 337
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da var bilen godkjent senka! Det var deilig altso :-D Fikk mangellapp på eksos bare, så skal tilbake neste uke og vise den med original eksos :) Etter det er det på med sommerfelgene igjenn, og legge den ut for salg ;) Nytt panser er også montert! Takker AIXz på forumet for det! Hyggelig handel.

aihdlbpv7uyytppaer8k.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

Var ute og cruisa igår.. Stoppet på shell for å fylle bensin, og når jeg skulle til å dra derifra merka jeg en VOLDSOM tikke-lyd fra motor'n... Stoppa bilen, og opna panseret, da møtte jeg dette: d

76nw8i3agixdobozjsh0.jpg

Peilte olja og der vall null niks... Fylte 4L olje og kjørte rett hjem.. Bor i en leilighets-blokk for tiden, så fikk ikke gjort noe med det da ... Etter jobben idag, røska jeg av toppdekselet og der lå pakningen feil #-o

Byttet toppdeksel-pakningen i høst, men den har tydeligvis seget litt og litt siden :(

Så jeg tok ut pakningen, og vaska den skikkelig.. Tok likesågodt og heiv toppdekselet i dele-vaskeren, for det dekselet så VIRKELIG ikke ut :

tqn6qxtxm40f953lrzw8.jpg

Så heiv jeg den i glasblåser'n og glassblåste den, også en runde med klarlakk! Må si detaljer har myye og si:

ymmbiwv7ii56hpjqvvbv.jpg

Dette var dagens update! Noen som vil kjøpe felgene mine forresten? Har snart gått i innkjøp av ekte skrudde rs'er :-)

Må gjerne komme med tilbake meldinger! :D

• 2 weeks later...
Skrevet

Er stille her fortiden...

Men bestilte litt diverse fra koed for å få bilen helt i mål som jeg har hatt planer om lenge.

Nå fortiden venter jeg bare på å få fikset framskjermene og få henta rs felgene mine .. så blir nokk en update med litt bilder og sånt om ikke så alt for lenge! Men til da PEACE out!

Skrevet

For en måned siden skulle du selge den og nå skal du ha ekte RS? :P Skal du gjøre den sykt kul og bruke masse penger på det, så selge den? :o Uansett, bilen ser veldig bra ut :)

Skrevet

Hehehe, er veldig ubeslutsom her... Men skal gjøre bilen komplett nå, og har fått taki rs'er til en gooood pris! ;) men bilen blir sikkert solgt iløpet av sommeren/høsten uansett, men UTEN felgene :-D Jeg er allerede mange kroner i minus, så egentlig så skader det ikke og bruke ett par kroner til :)

Takk for det!

Skrevet
Hehehe, er veldig ubeslutsom her... Men skal gjøre bilen komplett nå, og har fått taki rs'er til en gooood pris! ;) men bilen blir sikkert solgt iløpet av sommeren/høsten uansett, men UTEN felgene :-D Jeg er allerede mange kroner i minus, så egentlig så skader det ikke og bruke ett par kroner til :)

Takk for det!

hehe.. det er rett tankegang! flott bil, gir meg lysten på en likedan :)

• 3 weeks later...
Skrevet

Tok en liten photoshoot for noen dager siden. Når har bilen fått nye dekk (mindre profil og dekkstrekk), nye nyrer (svart matt), sota baklykter, har nå fått bilen en hel del ned bake.

Bilen ble også eu-godkjent for ett par dager siden, nylig tatt service på bilen. Meget deilig få gjort de tinga! Slenger med ett par bilder:

0n8u5mlo3lu9zsrpbhx1.jpg

347tsofdlae9lzgu6t1h.jpg

q95pbsgc6a78zfl4kiz6.jpg

h1prizfl9vbuefm35fd8.jpg

dytiyggftvxkh6jnsfy6.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...