Gå til innhold

Min første BMW

Jon Erik
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

I morgen drar jeg på BMW Winter Experience på Golsfjellet.

Programmet er:

Snøscooterkjøring

Realistiske kjøreøvelser

Kjøring med Rallybiler på egen bane

High speed-laps med racingfører

Terrengkjøring med x3 og x5

Gleder meg som en unge :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superfinbil!

Jeg hadde nok valgt samme motor som deg, og lagt til slikt ekstrautstyr som du har, som bla annet skjermer i baksetet til ungene osv :)

Den går jo superbillig til å være så stor bil, men jeg vil tru at du ikke er noe sinke i trafikken uansett!

Kjenner jeg blir dårlig når jeg leser i slike tråder! Har lyst på!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lagt noen tanke på hvilke sommerfelger du skal ha?

EDIT:

Googla litt å fant noen mørke ACS felger, passet godt i min smak, er jo E92 da. Passer nok F11 godt og + de skiller seg kanskje litt ut :)AC Schnitzer Type IV BiColor 19"

kf6530y6b12y4ccozfq8.jpg

Legger også et bilde med BBS LM, ikke feil de heller :D

tz8ux82tev9iu9lnqchn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til forumet og gratulerer med feit vogn!

Skjønner godt hva du mener med kjøremaskin! :)

Jeg synes vår E61 er dødsgod å kjøre, spesielt når man kommer opp i litt fart på svingete veier! Dessuten oppleves en 520d som relativt sprek i forhold til hva man skulle forvente av en innstegsmodell. Prøvde en ny Allroad 2.7 tdi, og jeg ble litt skuffet av den "dvaske" styreresponsen og trege automatgirkassen. Så, godt du kom deg over til rett merke :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja må si meg jeg synes den går greit fra bunn av, men er litt dødt på toppen. Men hjelper nok med litt trim og 220hk/480nm. Fint at man får så mye ekstra på denne modellen ved chip, så helt greit at den er strupet inn til Norge :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja må si meg jeg synes den går greit fra bunn av, men er litt dødt på toppen. Men hjelper nok med litt trim og 220hk/480nm. Fint at man får så mye ekstra på denne modellen ved chip, så helt greit at den er strupet inn til Norge :-)

Hvor mye Nm er det originalt?

380Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med lekker bil :)

Hvordan stiller BMW seg til chip? Fikk høre at du mister garantien så fort du putter inn noe uoriginalt! Er vel bare hartge som gir egen garanti i 2 år eller inntil 100.000km!

Igjen, vakker bil du har!

Spørs vell hva som ryker på bilen, kan ikke tenke meg man mister alt av garanti. Men Turbo og motordeler sliter man nok med, men det er jo en BMW? Går de i stykker da? :D

Vet at flere på som jobber i Stenhagen trimmer sine nye biler, så er sikkert noen smutthul. Har litt kontakter der så satser på at det går bra.

Ser også at hos BSR kan man kjøpe seg ekstra Garanti når du trimmer hos de...

TS reklamerer jo også med at de ikke kan spore noe hvis du trimmer hos han, men høres jo rart ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...