Jon Erik Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2011 Gratulere med flott bil. Trur dei felgane kjem til å passe bilen godt men personlig så synest eg hjulet vert litt for svart når det ikkje er noko som tegnar kanten på felgen. Ser eg vert meir og meir glad i Alpine WhiteGledar meg til min er klar... kanskje alt i morgon:) viewtopic.php?f=6&t=184549 Ja hver vår smak Synes kant er litt 80/90 tallet jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 det er identisk motor (N57D30) med samme turbo, gir og drivverk som 530d! eneste forskjellen er program vare i ECU!! motoren brukes også i 535d og 740d men da med twin turbo så det er jo et meget høyt tunings potensiale i denne det er muligheter for litt mere ved å fjerne katalysator men programvare er vist ikke klar for dette enda... Hmm, etter det jeg har hørt har de ikke samme turbo, dyser, downpipe, de har heller ikke lik utveksling på girkasse. der er 520 og 525 like. Skal ikke si dette med 100% men tror det er riktig. 520d har 2.0L R4, 525d, 530d og 535d har 3.0L R6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 det er identisk motor (N57D30) med samme turbo, gir og drivverk som 530d! eneste forskjellen er program vare i ECU!! motoren brukes også i 535d og 740d men da med twin turbo så det er jo et meget høyt tunings potensiale i denne det er muligheter for litt mere ved å fjerne katalysator men programvare er vist ikke klar for dette enda... Hmm, etter det jeg har hørt har de ikke samme turbo, dyser, downpipe, de har heller ikke lik utveksling på girkasse. der er 520 og 525 like. Skal ikke si dette med 100% men tror det er riktig. 520d har 2.0L R4, 525d, 530d og 535d har 3.0L R6 Trur han meinte girkassa, for den er visst lik i 520da og 525da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Sant det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Erik Skrevet April 18, 2011 Forfatter Share Skrevet April 18, 2011 Endelig sommerfelger... Ble Breyton felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cryfry Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Veldig sexy Kommer det sort grill/nyrer? Prikken over i´en når du har de felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Erik Skrevet April 18, 2011 Forfatter Share Skrevet April 18, 2011 Satt i sorte nyrer i dag, men vet jammen ikke om jeg likte det, skal gi de noen dager å se om jeg synes de blir bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Ja det var en forskjell fra felga! Du får bruke påsken å se hva du foretrekker ja Jeg likte det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Kjempeflott F11. Finne felger, selv om 19" ikke akkurat ser svære ut på nye femmeren. Hvordan liker du Vredestein dekkene, hadde disse selv på e90'en, og likte de godt. Og du må jo beholde den sorte grillen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Erik Skrevet April 20, 2011 Forfatter Share Skrevet April 20, 2011 Kjempeflott F11. Finne felger, selv om 19" ikke akkurat ser svære ut på nye femmeren. Hvordan liker du Vredestein dekkene, hadde disse selv på e90'en, og likte de godt. Og du må jo beholde den sorte grillen. Har satt tilbake orginal grill jeg Var noe jeg ikke likte... Ja 19" er litt lite, men må gå for komfort, har 2 små som sitter bak og kona som kjører bilen mye... Vredenstein dekka er bra, synes de sitter bra og grei på støy. Har 275 bak og 245 foran, så bør ikke slippe i rompa nå.... Tenkte å få TRF Racing til å justere motor litt, blir da ca 220hk og ca 480nm..det hjelper litt.. Noen andre som har brukt han? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Det er veldig smak og behag med fronten. Er i tanken om å handle meg sorte nyrer selv, men vi får se Opplever du mye sporing med slik bredde på dekka dine? Har selv handlet Vredestein, men hvilken serie handlet du? Er det skrå eller loddrette linjer på dekkmønstret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Erik Skrevet April 21, 2011 Forfatter Share Skrevet April 21, 2011 Det er veldig smak og behag med fronten. Er i tanken om å handle meg sorte nyrer selv, men vi får se Opplever du mye sporing med slik bredde på dekka dine? Har selv handlet Vredestein, men hvilken serie handlet du? Er det skrå eller loddrette linjer på dekkmønstret? Har Vredestein Sessanta. Nei sliter ikke med sporing, synes ikke det er noe problem. 275 bak er jo orginalt (står i vognkorte) på bilen så kunne ikke ha noe mindre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 Vurderte og svarte nyrer på min men det vart for svart. Følte faktisk at bilen vert mindre eksklusive med dei. Er ein del chrom på bilen (Sideblinklys, list på dårhandtaka og for min del bane på felg) så det vart "nedstemt". Ang dekkdim så vart det 19" her og- med same problemstilling, barn i bakstet og kvinnelig hovudpilot;) Sporing er null problem (har Falken FK452- 245 og 275, som er orginal dim på ///M) hugs at det er ein stor bil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Erik Skrevet April 22, 2011 Forfatter Share Skrevet April 22, 2011 Vurderte og svarte nyrer på min men det vart for svart. Følte faktisk at bilen vert mindre eksklusive med dei. Er ein del chrom på bilen (Sideblinklys, list på dårhandtaka og for min del bane på felg) så det vart "nedstemt". Ang dekkdim så vart det 19" her og- med same problemstilling, barn i bakstet og kvinnelig hovudpilot;) Sporing er null problem (har Falken FK452- 245 og 275, som er orginal dim på ///M) hugs at det er ein stor bil.... Ja enig med deg, ble for svart. Farge har du på din bil.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå