Gå til innhold

Min første BMW

Jon Erik
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja ble noe ekstrautstyr, men lista kunne hvert mye leeeeengre...jeg la på ca 180 000,- i ekstra utstyr...Hvis jeg ikke tar helt feil er de mulig å legge på ca 400 000,-

Det beste jeg tok var Active Cruise Control, den er helt konge...tv skjermer til unga ble jo også bra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderte og svarte nyrer på min men det vart for svart. Følte faktisk at bilen vert mindre eksklusive med dei. Er ein del chrom på bilen (Sideblinklys, list på dårhandtaka og for min del bane på felg) så det vart "nedstemt". Ang dekkdim så vart det 19" her og- med same problemstilling, barn i bakstet og kvinnelig hovudpilot;) Sporing er null problem (har Falken FK452- 245 og 275, som er orginal dim på ///M) hugs at det er ein stor bil....

Ja enig med deg, ble for svart.

Farge har du på din bil.?

Alpinahvit F10 ///M ny 25 mars 2011 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I grunn enig om man har mye krom og ikke sorte lister med høyglans etc.

Kjører med Vredestein Ultrac Sento bak og føles så langt bare bra.

Men fine biler har dere uansett, sorte nyrer eller ei ;)

...det er då ein ///M-sport så det er då Shadowline på den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ble noe ekstrautstyr, men lista kunne hvert mye leeeeengre...jeg la på ca 180 000,- i ekstra utstyr...Hvis jeg ikke tar helt feil er de mulig å legge på ca 400 000,-

Det beste jeg tok var Active Cruise Control, den er helt konge...tv skjermer til unga ble jo også bra....

eg la på 220.000,- Tok ikkje underholdningspakken bak.... er den ok?

Eg har installert 2 stk iPad bak...fungerar i alle fall konge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg la på 220.000,- Tok ikkje underholdningspakken bak.... er den ok?

Eg har installert 2 stk iPad bak...fungerar i alle fall konge :)

Jeg la på litt over 300 000,- underholdningspakken bak er genial :-) det er jo egen DVD spiller bak og lyden kan kjøres over bilens lyd annlegg eller trådløse hodetelefoner + at det kan velges radio kanaler og av musikken som ligger på harddisken! Om man har professional pakken får man opp navigasjon og div andre ting, no jeg ikke har :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe denne bilen mangler? Tenker da på hva dere kunne ønsket dere, men ikke tilgjengelig som ekstrautstyr.

Kunne tenkt meg touchskjerm, lys i lyktene som er nermest grillen og plass for reservehjul.... selv om det er ganske bra lyd i hifi professional kunne jeg tenkt meg en dypere bass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på bassen må man eventuelt oppgradere til Logic7? Synes det også er lite dybde i bassen på hifi pro.

Finnes ikke Locic7 til F10.

Ser i prislisten at det er to alternativer, HiFi høyttalersystem (676) og HiFi høyttalersystem professional (677).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vel 677 samme som logic7, altså Top HiFi som BMW skriver selv. Mente dette var nevnt på e90post.com? Basselementene koster det dobbelte av 676 sin pris.

Det er 677 hifi professional med dirac jeg har, de sier det er etterfølgeren av logic7 så det burde vel være bra! Det er sammen satt av komponenter fra bang&olufsen, harman kardon og lear! Burde vært 10" subber under setene isteden for 8" eller hva det nå er som sitter der! Har funnet en diy på bimmersfest for montering av større subber i F10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan er forsterkeren i systemet? Kjedelig om den gir ut for lite om du oppgraderer.

Vil tro jeg må ha egen forsterker om det blir så jeg bytter subbene! Tipper den som står der er tillpasset de 16 høytalerne! Vet ikke fordelingen på den, men mener å ha lest en plass at den leverer 125watt til subbene! Den er på 600watt totalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...