///NJD Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Har søkt rundt omkring her og på e46fanatics, men finner ikke noe spesielt egentlig. Noen som har en nyttig tråd hvor noen har gjort dette før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 er vel bare å skifte forskjermer og panser? (samt blinklys forann og på sidene) såvidt jeg vet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanux Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Det jeg måtte bytte var: Panser, Lykter, Blinklys og Skjermer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 Okey, hva med de listene under lykta? Hvordan blir det me lykte spylerene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanux Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Og selvfølgelig Lyktelistene må byttes (de har en annen fasong enn pre-face) Lyktespylere er jeg litt usikker på iom at jeg ikke har det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Du får kjøpt ett komplett kit med alt som trengs på koed. Koster 13-15 tusen kroner tror jeg det var... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå