Prikken92 Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 Begynt å demontere interiøret, blir vell m5 skinn når den tid kommer Rydda litt på verkstedet også sammen med Joakim (hardrocxsludge) her har dere sjefen sjøl hehe Som dere ser, er Joakim en liten samler x-antall dører, seter motor'er osv til 1 bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Dere har godt mot ser jeg. Ikke værst bare det å ha råd til nytt interiør og hellakkering som 18åring. Gleder meg til å se resultatet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken92 Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 Hehe, vi gjør så godt vi kan. Vi er begge to like bil frelst, så det meste av pengene går til bila Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken92 Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 Må sveise nye kanaler på bilen, noen som veit åssen kanalene fra koed er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Jeg fikk noen biter fra Koed, og disse mente dem var originale. ser helt greie ut. Dog mener jeg å ha hørt at de selger uoriginale deler i tillegg, og de skal jeg ikke uttale meg for. Ofte noe ymse kvalitet på uoriginale greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken92 Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 Da blir det nytt ledningsnett fra en 93mod 525i 24v Må merkes litt også hehe Litt demontering for å få det ut av den bilen det satt i Nok kabler? jada.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken92 Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2011 Da var ledningsnettet ute, så da går det snart i gang med å legge det opp i bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken92 Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2011 Neida, fort gjort å plukke ut det : - ) .Får legge opp en bildeupdate etter helga, skal ta med kamera så tar vi noen pics Detta som skulle være fort gjort blei vi da ferdig med sist torsdag etter mange forsinkelser Så da blir det litt utstyr i vogna, er nada der fra før Lista av ting som blir: - El-vinduer forran og bak - Sentral lås. - Ac - Airbag Har sikkert glemt noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken92 Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2011 dårlig med respons her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 neida, blir så bra atte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken92 Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2011 håper på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 Responsen kommer som regel først når man nærmer seg en ferdig redskap. Var det mye styr å ta ut dashbordet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken92 Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2011 var ganske kaldt, så vi bare rusha med å få det ut. Skal nok ta meg litt bedre tid til å ta det ut i min egen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken92 Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 Blei litt kål med å få ut ledningene til tank-måleren og bensin pumpa med rustne fester til tanken, så da måtte jeg frem med vinkelsliperen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå