Gå til innhold

Enda en varmeapparat utfordring (e39) - FIXED

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gjort rent vifta, og den sviver lett og fint.

Men sliter litt ennå med klimaanlegget. Det virker sånn som du beskriver i første post. Men jeg må slå av og på klimaanlegget for å få varme igjen.

Var inne og tok en dignose, og da lå det inne en feilalarm på temp. sensor på anlegget.

Noen som vet hvilke sensor det kan være snakk om???

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Men sliter litt ennå med klimaanlegget. Det virker sånn som du beskriver i første post. Men jeg må slå av og på klimaanlegget for å få varme igjen.

Var inne og tok en dignose, og da lå det inne en feilalarm på temp. sensor på anlegget.

Starter vifta? Viften trekker kupee luften forbi denne sensoren! Viften skal starte med en gang du plugger ledningene i panelet.

Skrevet

Starter vifta? Viften trekker kupee luften forbi denne sensoren! Viften skal starte med en gang du plugger ledningene i panelet.

Ja, vifta sviver den når jeg kobler til strømmen

Skrevet

Kan feilkoden ha ligget der fra før? Med andre ord... slettet du koden og kjørte ny diagnose?

Eventuelt prøve et annet panel... når jeg kjøpte mitt brukte panel hos høggern så fikk jeg lov å teste det i bilen først...

Skrevet
Kan feilkoden ha ligget der fra før? Med andre ord... slettet du koden og kjørte ny diagnose?

Eventuelt prøve et annet panel... når jeg kjøpte mitt brukte panel hos høggern så fikk jeg lov å teste det i bilen først...

Den lå der, men når feilkoder ble slettet, kom den tilbake med en gang.

Så har tenkt på å få tak i en brukt ett, bare for å se om problemet løser seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...