jojr Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Jeg vil helst ha en 6er bensin med tanke på lyd og gammel vane Men hva er lurest å kjøpe av disse 2 ved ca 200.000 km med tanke på hva går best og lengst. Enkelt og uprsist spørsmål men takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 jeg tør å påstå at det er lavere vedlikeholdskostnader på en bensin som har gått litt. dyser, turbo, dieselpumpe osv osv koster når det begynner å tulle... bensinerne der skal jo være veldig gode motorer tror jeg. har aldri hørt om noen spesielle svakheter ved de. 525i du tenker på ja, ikke 523? har aldri prøvd den motoren, men kan tenke med det er hakket friskere enn 523. kjører du mye i året da? dieselen er jo billigere på mila sånn sett. helt sikkert billigere forsikring og. jeg betalte 4k i året med fullkasko på min e39... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 Ja blir det bensin så er det M54 motoren,har hørt den er bra. M52 har jeg hatt noen av og de er jo bra de også, men sitter å lurer på om diesel skulle være billigst da jeg har en 30 - 40 k i året. Så rent fornutig burde jeg ikke kjøpe noen av de. men en toyota til 150000kr vil jeg ikke ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 du kjører såppas ja. ikke vurderet bensin med gassdrift da? dette vil nok betale seg selv relativt fort en kompis har det på en hummer. funker fint det altså. tds er en motor jeg hadde vurdert kanskje trur jeg. skal vist være veldig holdbare saker. vært noe tull med dieselpumpe pakninger å noe småtteri tror jeg men. min gikk på 0,55 på langkjøring. var manuell den da, og chippet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå