kjakan2005 Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Har fått kjøpt meg en DICE boks og ønsker å installere denne på min E46 (2001). Har lest en del "tutorials" på nettet (også youtube videoer) og de fleste baserer seg på å koble den lange ledningen til cd-changer koblingen i bagasjerommet (og ledningen går da fram til dice-boksen som ligger bak hanskerommet). For meg som ikke ønsker cd-changer virker det litt bakvindt å måtte dra en kabel gjennom hele bilen, når strengt tatt det burde være mulig å på et noe enklere vis dra en kabel fra bak cd-spilleren og videre til hanskerommet hvor Dice modulen skal være plassert... Er det noen her som har installert en slik Dice modul i sin bil og som kan gi meg litt veiledning og tips i den anledning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 http://www.europeanautosource.com/produ ... cts_id=664 Enjoy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjakan2005 Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2011 og det finnes ikke noe annet sted enn USA å få tak i denne saken? Den vil jo koste langt mer i frakt enn det hele DICE boksen kostet meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå