BMWE39turbo Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Skrevet Februar 20, 2011 ingen..? kan sikkert gå litt opp i pris
BMWE39turbo Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Skrevet Februar 21, 2011 Blir dessverre litt for dyrt , men pen bil
rayinge Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 hei har en e36 320/325 coupe tilsalgs. ring eller send sms vis du er sugen på en sånn bil. har masse bilden som kan sendes på mail.
BMWE39turbo Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Skrevet Februar 22, 2011 virkelig ingen som har en 320 i GOD teknisk stand tilsalgs? Kan også vere aktuelt med E39 520i manuell , takluke, til maks 55'
TMarki Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 Har en 320i som jeg kansje vil selge er egentlig et prosjekt så du får med masse karosserideler og lakk (M3 styling og alt som er rust på skulle byttes) jeg fikk satt på Angel Eyes før jul men ventet med resten til det blir varmere. Kan bli veldig gøy prosjekt men koster litt for mye for meg og ha den stående. altså blir ikke mye brukt. har hatt en liten reperasjon på den nå sist uke grunnet dynamoen streika. så den er så god som ny. INFO: 1991 modell E36 320i Automat er litt synd men er deilig som førstebil siden den flyter fint på veien automatgiren slurver litt i først gir (du finner ikke noen på den alderen som ikke gjør dette) men er Veldig god på høyere gir bruker nesten ikke bensin når du blir vandt med gassen =). 150 Hk som drar Veldig fint på veien og ikke for mye så forsikringen blir ikke så sykt høy. bilen er kjørt 339k men dette merkes ikke på motoren eller noen av motordelene. Litt rust men har mye reservedeler somsagt så med en dags jobbing får du den 99% utvendig rustfri =) Biler kan sendes via mail o.l Ta kontakt på telefon nå hvis du vil ha en hyggelig samtale med en fellow BMW entusiast. telefon: 47 31 17 53 email: toreerher@hotm....com
TMarki Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 +++ glemte helt at det står et deilig annlegg som jeg også har flere deler til 2 høytalere med egne forsterkere for dørmontering=) en stor basskasse i bagasjerommet som dunker godt men som jeg selv har skrudd ned til og gi perfekt balanse med lyden inne i bilen men kan skrues opp for og flashe litt dne rister husene rundt =). Forsterkeren er montert på basskassen for og enkelt kunne ta ut hele skiten skulle du trenge bagasjeplass. en annen del av prosjektet er og montere en Bil-PC i bilen med touchscreen og mobilt nettverk (spotify) har lagd et eget operativsystem for bimmern som du kan få med også kan du få med deler til og bygge PCen hvis dette er ønskelig. Anlegget har jeg ikke legget noe til på prisen for siden jeg fikk dette med god pris. Prisen må jeg diskutere over telefon. men den ligger godt innenfor ditt budsjett.
BMWE39turbo Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Skrevet Februar 22, 2011 takk for tilbudet men må takke nei , må ha manuell og er ikkje ute etter å gjere altfor mykje
TMarki Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 takk for tilbudet men må takke nei , må ha manuell og er ikkje ute etter å gjere altfor mykje ok ingen problem jeg var ute etter manuellt jeg og men vil anbefale automatgir hvis du ikke har prøvd det jeg prøvde en venn av meg sin bmw med automatgir og fant raskt ut at det ikke betydde så mye siden sportmodus og kicken i slutten av gasspedalen er så sykt deilig og tøft. Du dras bakover i setet. men du får jo samme effekt ved og sette den raskt i 2. gir=) Lykke til med kjøpet of følg med på forumet nåe jeg skal begynne på prosjektet skal kansje også trekke om setene til svart og hvitt skinn (hvit bil) dette har jeg øvd meg på i jula på noen testseter
crossfred Skrevet Februar 26, 2011 Skrevet Februar 26, 2011 Har en 91 325 stående, helt grei stand, gjenstår og bytte håndbrekkswire og noen lærer for og få eu godkjent. Pm om du er interesert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå