S.Hafsmo Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 540'en står nå der og koser seg. Neida, er på jobb nå så det blir ikke gjort så mye, men satser på at kompressoroppsettet skal være montert og i drift i løpet av neste fritur. time vill sjov. Blir vel trykkmating på denne og da tenker jeg? hva brukte dere for å vaske blokka?
Hans_O Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 blir nok ikke pustehjelp denna sessongen, bygger karosseriet så og si klart for turbobygg brukte sitrusrens og en børste på motorn, sjitn datt så og si av
S.Hafsmo Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 Sitrusrens ja. Visste jeg skulle kjøpt den flaska og når jeg var på handletur. Får teste den når jeg kommer hjem igjen. Må dere endre mye på chassi for å montere turbo da? eller er det bare å lage luftehøl i panseret ála Frode?
ole_chr Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Skrevet Februar 17, 2011 Sitrusrens is da shit tel rengjøring satser på at turboen ikke stikker for langt opp når den tid kommer, hvis vi bruker den vi har liggende så blir det nok litt trangt om plassen så får vurdere å skaffe en mindre har også vurdert kompressor men så er problemet at jeg liker turbo
S.Hafsmo Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 Jeg hadde aldri vurdert kompressor om jeg hadde hatt plass til et par turboer.
ole_chr Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Skrevet Februar 17, 2011 Endeli har vi fått tatt noen bilder Hr. Hans (ivrig i tjenesten) ole vasker motor Så har jeg tatt for meg litt rust og hull rundt om i bilen, tror fårje eier hadde planer om selvdrenerende bil innvendig... Etter mye om og men pluss oppfinning av nye bannesord så fikk vi bakstillingen ned Fin liten klomp som ikke fungerer som den skal.. må ha ny innmat til diffen Fikk endeli på plass de nye festene til forstillingen denne jobben vil jeg absolutt ikke gjøre på nytt. begynner å bli en motor snart
ole_chr Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Skrevet Februar 17, 2011 Jeg hadde aldri vurdert kompressor om jeg hadde hatt plass til et par turboer. turbo e bedre mein nu eg
S.Hafsmo Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 Helt sant! Hadde man bare hatt bedre plass..
Skimmy Skrevet Februar 18, 2011 Skrevet Februar 18, 2011 tøft prosjekt, må bare komme med masse bilder!
ole_chr Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Skrevet Februar 18, 2011 tøft prosjekt, må bare komme med masse bilder! Takk bilder kommer så fort jeg kameraet har nye batterier
ole_chr Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Skrevet Februar 19, 2011 da var dagens lille innsats i garasjen tatt nå venter bare flasken på å bli åpnet skål folkens ;D
Lamek Skrevet Februar 19, 2011 Skrevet Februar 19, 2011 da var dagens lille innsats i garasjen tatt nå venter bare flasken på å bli åpnet skål folkens ;D Ser bra ut Ole:) Ska du nu på fylla igjenn? Hehe. feiga ut tidlig forrige helg du:P
ole_chr Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Skrevet Februar 20, 2011 mått jo dra på fylla denne gongen ja var ikke helt på topp den helga fått prosjekt tråd til m535'en ?
ole_chr Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Skrevet Februar 27, 2011 Liten oppdatering på hva som har sjedd i garasjen i det siste har kommen litt farge på bilen etter mye pussing for hånd, biltema sliperen tok fyr etter 1 min xD noen etter bilder (ikke helt ferdig) Lakkerings rom bygget på 2 timer div deler til bimmern Stuebord prosjektet til hansi (ingen kvinnfolk som kan stoppe han her;p) Diffen som kommer fra en ix får se hvordan denne fungerer Litt stuepynt i garasjen ( og ja det P skiltet kommer fra lofoten...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå