Prodigt Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 Uten motor eller rasa motor?Hva regner du blir bemerket på en EU kontroll? Gjerne flere bilder! Uten motor, tok ut den gammle for å sette i en annen, men den ble solgt rett foran nesa på meg! Vel at det mangler motor er vel en ting ellers tror jeg faktisk ikke det er så mye, alt så tight å fint ut igrunn. Skal prøve å ordne noen bilder til neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 vis den er grei for rust, er jeg litt interessert. kasse radiator osv alt følger med ? har en m20 uten ledningsnett jeg kan få tak i billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 ja det har jeg, ledningsnette å alt, mangler kun selve motoren Var hull i stempel nr 4, så ikke vitsen i å ta vare på den blokka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Okei, rådebank ? langt ifra evje sentrum ? bor en go halvtime fra evje så fort å hente den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 Okei, rådebank ?langt ifra evje sentrum ? bor en go halvtime fra evje så fort å hente den nei, eksos ventilen hadde knekt, og det funker vist nok ikke så bra så hull i stempel, og ødelagt topp Bilen står på Dekkomsetning på Hornnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 okei hehe ja vet henne det er, men kan du ikke ta noen bilder av rust osv først, får vist jeg reiser opp tar jeg med tralla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2011 Skal prøve på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Hva ca pris er den ligger til nå ? uten motor ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2011 12k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2011 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 venter på bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 Jeg får ikke til å ta noen gode bilder under, du ser det så dårlig på bildene. rust høyre jekk feste, litt på bakplate, ellers er det veldig fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appel Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 PM!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 farlig rust dvs som ikke går igjennom en eu kontroll ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 nei ingen farlig rust. allså har hatt 7 e30,er nå, dette er et godt utgangs punkt til å få en god e30 igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå