Kvasi Skrevet Februar 2, 2011 Skrevet Februar 2, 2011 Har en kjenning som har en E34 525i som har mista alt av lys, front, dash og bak er mørkt. Noen som vet av typiske plasser det lønner seg å lete etter feil når man først setter igang å feilsøke? Sikringer ser visst bra ut, men har den feks en hovedsikring til bare lys noen plasser?
mr. compact Skrevet Februar 9, 2011 Skrevet Februar 9, 2011 Sjekk tenningslås... Mista alt lys midt på natta en gang, og etter mye feilsøking fant vi ut at det var tenningslåsen som hadde "brent".
S.Hafsmo Skrevet Februar 9, 2011 Skrevet Februar 9, 2011 Tenningslås høres jo litt merkelig ut, uten at man skal utelukke noe av den grunn. Antar du har sjekket sikringer under baksetet i tillegg til de under panseret? Ellers kan det jo være LKM (Light control module) som har tatt kvelden. Her har du en link til hvordan du kan fikse den selv (om du ikke finner en annen årsak til problemet) http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=959287 Har du en E34 forresten?
Kvasi Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Skrevet Februar 9, 2011 Visste ikke at det var noen under setet engang, så nei. Skal sjekkes ut. Noen som har vært borti at bryteren har tatt kvelden? Er en kjenning av dama som har en stående. Jeg holder meg til IXen så klart
S.Hafsmo Skrevet Februar 10, 2011 Skrevet Februar 10, 2011 Har vært borti at bryteren på chevy'n har tatt kvelden, men den er jo ikke utstyrt med reléstyring av hovedlyktene eller noe, så alt går igjennom bryteren og tar knekken på den. En kjenning av dama ja, det kommer mye arbeid den veien. byttet gassvaier på en mondeo rett før jul som tilhørte en kjenning av dama.
mr. compact Skrevet Februar 10, 2011 Skrevet Februar 10, 2011 Tenningslås høres jo litt merkelig ut, uten at man skal utelukke noe av den grunn. Antar du har sjekket sikringer under baksetet i tillegg til de under panseret? Ellers kan det jo være LKM (Light control module) som har tatt kvelden. Her har du en link til hvordan du kan fikse den selv (om du ikke finner en annen årsak til problemet) http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=959287 Har du en E34 forresten? Slukker ikke lysa dine når du skrur av tenninga? Blei stapp mørkt ved hallingporten for min del, (og der er det langt til neste gatelys...) og det løste seg ikke før tenningslåsen var bytta... Dette var på en E46.
S.Hafsmo Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 Joda, men de bryterene jeg har vært borti som har tatt kvelden har ikke fungert overhodet, ikke bare hoppet over en del av sine funksjoner. Har heller aldri hørt om noen som har hatt et slikt problemt på E34. men som jeg nevnte i første posten min skal man ikke utelukke noe av den grunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå