Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg endelig fått min første bil.! :)

2000mod E46 2,5i Coupè :)

Strøkent holdt i lakk og interiør, har ennå ikke funnet tegn til rust eller bobler.

betalte 128.000 inkludert omreg, 5000km garanti og 18" sommer felger som har gått ca 200km.

Hvis noen har styling tips så spytt ut men vil ha den rimelig orginal.

dette er det som skal byttes: Angeleyes, Xenon lamper og Facelift Black baklykter.

Anlegg skal selfølgelig bygges.

fkzz2vs2jgczd0st3p3e.jpg

w60ihpa5ak20l85v7u6r.jpg

bbcxcgbx63bquel0ih20.jpg

zqv38nls9v0dup89hhjy.jpg

v7m05uf1aa9eg8f6vxc2.jpg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
å det er kjipt å gå å vente så lenge, når man har bilen stående utenfor:(

Ja sant det, men jeg får heldigvis øvelseskjøre mye. men blir ikke helt det samme:(

Skrevet

Ser fin ut denne, Kim:) Overrasket over at du ikke havnet på en Volvo 740/240 som dissa andre kompisene dine:P Kan garrantere deg at du blir fornøyd med denne, og du kommer til å angre leeenge om du velger å selge den! Få på litt M-tech styling, senk, o.l. så er du i mål ;)

Skrevet
Ser fin ut denne, Kim:) Overrasket over at du ikke havnet på en Volvo 740/240 som dissa andre kompisene dine:P Kan garrantere deg at du blir fornøyd med denne, og du kommer til å angre leeenge om du velger å selge den! Få på litt M-tech styling, senk, o.l. så er du i mål ;)

At jeg havner i volvo skjer aldri, fins ingen biler jeg har mindre lyst på:) + at jeg visste hva jeg gikk til da jeg kjøpte BMW'n, ettersom fattern alltid har kjørt det, og hatt en E46 før:)

Gleder meg bare sinnsykt til lappen:)

Ska få betalt tilbake litt kronasjer til fattern så skal jeg begynne å handle deler, gleder meg:D

Skrevet
Høres bra ut! ;) Du får stoppe innom om du ser oss gutta står ute med bila våre en dag vinteren er over!

Det skal jeg gjøre ja, blir nok mye kjøring i sommer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...