Myrvangen Skrevet Februar 2, 2011 Skrevet Februar 2, 2011 Da har jeg endelig fått min første bil.! 2000mod E46 2,5i Coupè Strøkent holdt i lakk og interiør, har ennå ikke funnet tegn til rust eller bobler. betalte 128.000 inkludert omreg, 5000km garanti og 18" sommer felger som har gått ca 200km. Hvis noen har styling tips så spytt ut men vil ha den rimelig orginal. dette er det som skal byttes: Angeleyes, Xenon lamper og Facelift Black baklykter. Anlegg skal selfølgelig bygges.
Myrvangen Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Skrevet Februar 2, 2011 Takk, venter bare på lappen i mai:) kommer til å blir noen lange måneder.!
bjarne89 Skrevet Februar 2, 2011 Skrevet Februar 2, 2011 å det er kjipt å gå å vente så lenge, når man har bilen stående utenfor:(
StigJ Skrevet Februar 2, 2011 Skrevet Februar 2, 2011 Gratulerer med flott E46. Det du trenger er coilovers og BBS RC090 felger. F. eks disse: viewtopic.php?f=18&t=178822 Og behold de oransje blinklysene!!!
Myrvangen Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Skrevet Februar 2, 2011 å det er kjipt å gå å vente så lenge, når man har bilen stående utenfor:( Ja sant det, men jeg får heldigvis øvelseskjøre mye. men blir ikke helt det samme:(
matss Skrevet Februar 2, 2011 Skrevet Februar 2, 2011 Ser fin ut denne, Kim:) Overrasket over at du ikke havnet på en Volvo 740/240 som dissa andre kompisene dine:P Kan garrantere deg at du blir fornøyd med denne, og du kommer til å angre leeenge om du velger å selge den! Få på litt M-tech styling, senk, o.l. så er du i mål
Myrvangen Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Skrevet Februar 2, 2011 Ser fin ut denne, Kim:) Overrasket over at du ikke havnet på en Volvo 740/240 som dissa andre kompisene dine:P Kan garrantere deg at du blir fornøyd med denne, og du kommer til å angre leeenge om du velger å selge den! Få på litt M-tech styling, senk, o.l. så er du i mål At jeg havner i volvo skjer aldri, fins ingen biler jeg har mindre lyst på + at jeg visste hva jeg gikk til da jeg kjøpte BMW'n, ettersom fattern alltid har kjørt det, og hatt en E46 før:) Gleder meg bare sinnsykt til lappen:) Ska få betalt tilbake litt kronasjer til fattern så skal jeg begynne å handle deler, gleder meg:D
matss Skrevet Februar 2, 2011 Skrevet Februar 2, 2011 Høres bra ut! Du får stoppe innom om du ser oss gutta står ute med bila våre en dag vinteren er over!
Myrvangen Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Skrevet Februar 2, 2011 Høres bra ut! Du får stoppe innom om du ser oss gutta står ute med bila våre en dag vinteren er over! Det skal jeg gjøre ja, blir nok mye kjøring i sommer:)
die4e| Skrevet Februar 2, 2011 Skrevet Februar 2, 2011 hiv på noen hvite blinkers ASAP Rååå førstebil, hvor langt har den rulla?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå