Bimmerhansen Skrevet Februar 2, 2011 Skrevet Februar 2, 2011 Har funnet et interiør til min e39 sedan. Min bil er en 1997mod, med fast seterygg bak. Interiøret jeg har finni har sitti i en 2001 mod sedan. Men denne har nedfellbare bakseter. Er det mulig og få inn disse i min bil? Skal ikke ha en den nedfellbare funksjonen skal bare få de til å sitte der... Noen som har prøvd? noen som sier at det skal fungere å skru fra baksiden mens andre sier hele den plata bak setet mitt må skjæres vekk. Noen som vet eller som har prøvd?
Bimmerhansen Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Skrevet Februar 2, 2011 ingen som har prøvd eller vet?
Saltkjelen Skrevet Februar 2, 2011 Skrevet Februar 2, 2011 Det er mye jobb og det enkleste og beste er definitivt å kjøpe et baksete med fast rygg.
Bimmerhansen Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Skrevet Februar 2, 2011 Det er mye jobb og det enkleste og beste er definitivt å kjøpe et baksete med fast rygg. mm... men har du no peil på hva som skal til?
Saltkjelen Skrevet Februar 2, 2011 Skrevet Februar 2, 2011 De har helt andre fester så da må du isåfall modifisere fester eller liknende. I tillegg så er det jo hard rygg på disse seteryggene, så dette vil jo garantert komme i konflikt med den eksisterende veggen.. Det blir bare kål.
hauken Skrevet Februar 2, 2011 Skrevet Februar 2, 2011 Eg har gjordt dette,men de var fra en 97 mod til en 97 mod,vet ikke om de er forskjell fra prefacelift til facelift...
LK Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 Jeg har også lurt litt på å bytte fra fast rygg til nedfellbar i min 97mod. Etter hva jeg fant ut må man bytte hele plata bak ryggen. Hvordan gjorde du det, e53 x5?
Bimmerhansen Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Skrevet Februar 3, 2011 Eg har gjordt dette,men de var fra en 97 mod til en 97 mod,vet ikke om de er forskjell fra prefacelift til facelift... hvordan fikk du det til da?
hauken Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 Eg såg bare på når en biloppretter gjorde de,men han skar ut festene fra donorbilen og sveiset de på plass på min bil,tror de var et feste oppe og to nede,de var gjort på ca en halvtime..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå