want850 Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Jeg lurer på om noen her har har noen tips. Jeg bruker playstationen min til spilling på en tv uten hdmi inngang. I går, så jeg på en film på god tv'en, med hdmi kabel. Men når jeg skulle bruke ps3'en på den "gamle" tv'en igjen, så fungerer den ikke. Det virker som om ps3'en ennå står innstilt på hdmi utgangen. Hvordan får jeg den til å virke igjen på den gamle tv'en min? moderatoredit(mAZE):Dette er ett bmw forum. Om du evt vil spørre om slikt, bruk tulletråden f.eks. Der blir alt tatt opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Må inn på settings på PS3, velge video out put PAL RGP eller Scart eller hva det var. husker ikke helt hva alternativene var. Tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Hold On/Off knappen inne i 5 sek. så resetter du den Problem solved! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg