Crayzygirl Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Hei Nå har jeg akkurtat skiftet dempere på bilen min,,men føler fremdeles at den smeller litt når jeg kjører i dumper ol? Hva kan det være???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Slark i understell f.eks (foringer, kuler, stag osv) Har du hatt bilen på bukk og sjekket, evnt levert den inn og fått understellet sjekket? Stabstagforinger og stabstagledd er vanlige feil på E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Som nevnt over, ta og lever inn på verksted og sjekk slark i bærearmer og andre foringer. Hører du hvor det smeller fra så er jo det en liten pekepinn da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiva Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 skiftet du støtdemperlager/topplager med det samme?? det kan gi ganske så harde lyder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Og kasterstag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 det er antagelig fjærene som ikke ligger på helt riktig sted.. dag vil de klunke og smelle til de blir satt på riktig sted eller så kan det gå seg til av seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crayzygirl Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2011 var stabbsaga;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 skulle til å si stabstaga faktisk kjent problem bak på e39... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Det er da for fanken ikke et "kjent problem" - det er slitedeler! Har du sett et casterstag? Det er et ganske puslete stykke gods,ergo ikke laget for å tåle hele bilens liv. Skill mellom vanlige slitedeler på en gitt modell og "problemer" om du/dere kan,det blir nemlig fort litt misvisende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 er forsåvidt ikke ett "problem" da, men en "kjent sak" hvertfal... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Det er jeg mer enig i ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå