killarinc Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2011 så tar man gjerne igjen. Um, nei? Utifra hva du har skrivd, hadde jeg heller lagt på, lagt saken fra meg og kjøpt varer et annet sted hvis han behandlet deg dårlig. Men nekter å tru at det var fullt og helt hans skyld.. Jeg la jo på vis du ikke fikk det med det og han ringte opp igjen, og det var ikke for og være hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Nei da men slik er det bare, denne tråden kommer til å gå for alltid, ord mot ord. Du har sagt ditt, han har sagt sitt, ingen handel gjort, ingenpenger tapt. Case closed Btw Polardego, jeg trenger Tuningart coilover sett Må komme innom butikken når jeg får slept ræva ut fra skolen. Hei, tør du det? Jada, bare å komme det. Vi har på lager. Oppe til 1900 i dag. Om jeg tør? Ja hvorfor ikke? Står du bak døra med balltre og venter? Eller tenkte du på settet sin kvalitet i seg selv? Trenger bare et TUV godkjent anlegg før jeg setter på mitt IKKE TUV anlegg for godkjenning av ombygg Nei, settet er bra det. Ikke hatt noen reklamasjoner på det enda, til tross for prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Trådstarter: Polardego: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThorU Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Har bare gode erfaringer med denne webshoppen. Skulla ha et coilover sett til bilen og de var utsolgt for det jeg ville ha. Istedefor å få beskjed om å vente, fikk jeg samme sett i rustfriversjon, til prisen av vanlig. Desverre er betaling og fraktløsningen dårlig og forvirrende. Raske til å svare på mail er de også! (PS: På bakfjærene på noen av settene deres må man file bort noen mm for å få plass til justeringskoppen, dette er noe dere burde ta opp med produsenten!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
microkypex Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Har en dårlig erfaring med det selskapet. Jeg gjorde en henvendelse til han og sporte om det coilover kittet han hadde inne hadde feste til stabstage i demperen. Fikk til svar at det var det. Jeg sendte da mail på nytt til han at vist han var sikker på at det var feste på demperen skulle jeg ha sette. Jeg kjøpte sette og da jeg skulle montere sette var det ikke feste der. Tok kontakt med han og han skulle kikke på saken siden hørte jeg ikke noe mere fra han. I ettertid har jeg sendte flere mail til han uten svar. Så jeg ga opp og måtte bygge om forstilinga så det kitte skulle passe. Det ble mye dyrere en vist jeg hadde handlet kitte dem hadde til salgs på GS Så jeg ble noen erfaringer rikere og foresten var fjærene bak er alt for myk. Med tanken på prisen så gikk det rett i søpla gidder ikke å surre mer med det. Du for va du betaler for og sån er det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Har handlet der èn gang og var fornøyd med handelen. Handler der gjerne igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Jeg er vel den eneste som har solgt noe til Polardego...haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Jeg er vel den eneste som har solgt noe til Polardego...haha du trenger jo ikke informere alle her inne hva du gjør på natterstid på gatehjørnene i Oslo da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 har handlet med partandretards nå, og er fornøyd med oppfølgingen og de svarer fort på mail.. riktig nok har jeg ventet litt da de ikke hadde settet inne på lagt atm, men alltid fått beskjed på mail og god oppfølging Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Jeg er vel den eneste som har solgt noe til Polardego...haha du trenger jo ikke informere alle her inne hva du gjør på natterstid på gatehjørnene i Oslo da! hvordan går det med 50tusen kroners bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Har en dårlig erfaring med det selskapet. Jeg gjorde en henvendelse til han og sporte om det coilover kittet han hadde inne hadde feste til stabstage i demperen.Fikk til svar at det var det. Jeg sendte da mail på nytt til han at vist han var sikker på at det var feste på demperen skulle jeg ha sette. Jeg kjøpte sette og da jeg skulle montere sette var det ikke feste der. Tok kontakt med han og han skulle kikke på saken siden hørte jeg ikke noe mere fra han. I ettertid har jeg sendte flere mail til han uten svar. Så jeg ga opp og måtte bygge om forstilinga så det kitte skulle passe. Det ble mye dyrere en vist jeg hadde handlet kitte dem hadde til salgs på GS Så jeg ble noen erfaringer rikere og foresten var fjærene bak er alt for myk. Med tanken på prisen så gikk det rett i søpla gidder ikke å surre mer med det. Du for va du betaler for og sån er det. Det der du skriver her stemmer ikke, det er to typer til E36 en før 92 og en etter 92. Du oppgav aldri at du hadde en bil som var eldre enn 92 men skulle ha det som var billigst. Og det er helt riktig at på biler før 92 er det feste, siden det er stabstag foran på disse akkurat som på M3. Det hører jo også til histiorien at du skulle komme innom meg å hente settet mens du var her sør, men du dukket aldri opp selv om jeg satt og ventet på deg. Vi ordner ALLTID opp i slike saker, uten unntak og om vi ikke har svart deg på det så er det beklagelig men det er bare å sende en ny mail for jeg svarer mail stort sett med det samme de kommer inn såfremt jeg er foran en PC. Jeg tror også at jeg var i Tyskland i denne perioden for 2 år siden (eller er det mer) og da kan jeg ikke gi konkrete svar der og da. At fjærene er alt for myke er en vurderings og smakssak, jeg har hørt det motsatte også. Men istedet for å ta kontakt med oss og reklamere på det så hiver du det i søpla? Da er det desverre lite jeg kan gjøre. Beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2011 Har en dårlig erfaring med det selskapet. Jeg gjorde en henvendelse til han og sporte om det coilover kittet han hadde inne hadde feste til stabstage i demperen.Fikk til svar at det var det. Jeg sendte da mail på nytt til han at vist han var sikker på at det var feste på demperen skulle jeg ha sette. Jeg kjøpte sette og da jeg skulle montere sette var det ikke feste der. Tok kontakt med han og han skulle kikke på saken siden hørte jeg ikke noe mere fra han. I ettertid har jeg sendte flere mail til han uten svar. Så jeg ga opp og måtte bygge om forstilinga så det kitte skulle passe. Det ble mye dyrere en vist jeg hadde handlet kitte dem hadde til salgs på GS Så jeg ble noen erfaringer rikere og foresten var fjærene bak er alt for myk. Med tanken på prisen så gikk det rett i søpla gidder ikke å surre mer med det. Du for va du betaler for og sån er det. Det der du skriver her stemmer ikke, det er to typer til E36 en før 92 og en etter 92. Du oppgav aldri at du hadde en bil som var eldre enn 92 men skulle ha det som var billigst. Og det er helt riktig at på biler før 92 er det feste, siden det er stabstag foran på disse akkurat som på M3. Det hører jo også til histiorien at du skulle komme innom meg å hente settet mens du var her sør, men du dukket aldri opp selv om jeg satt og ventet på deg. Vi ordner ALLTID opp i slike saker, uten unntak og om vi ikke har svart deg på det så er det beklagelig men det er bare å sende en ny mail for jeg svarer mail stort sett med det samme de kommer inn såfremt jeg er foran en PC. Jeg tror også at jeg var i Tyskland i denne perioden for 2 år siden (eller er det mer) og da kan jeg ikke gi konkrete svar der og da. At fjærene er alt for myke er en vurderings og smakssak, jeg har hørt det motsatte også. Men istedet for å ta kontakt med oss og reklamere på det så hiver du det i søpla? Da er det desverre lite jeg kan gjøre. Beklager. Nei du tar vell ikke feil du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 tror det hadde vert på sin plass og stenge denne tråden. Trådstarter fikk ut sin frustrasjon og sakt sin mening. Noen bryr seg, andre ikke. Next case Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
microkypex Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Har en dårlig erfaring med det selskapet. Jeg gjorde en henvendelse til han og sporte om det coilover kittet han hadde inne hadde feste til stabstage i demperen.Fikk til svar at det var det. Jeg sendte da mail på nytt til han at vist han var sikker på at det var feste på demperen skulle jeg ha sette. Jeg kjøpte sette og da jeg skulle montere sette var det ikke feste der. Tok kontakt med han og han skulle kikke på saken siden hørte jeg ikke noe mere fra han. I ettertid har jeg sendte flere mail til han uten svar. Så jeg ga opp og måtte bygge om forstilinga så det kitte skulle passe. Det ble mye dyrere en vist jeg hadde handlet kitte dem hadde til salgs på GS Så jeg ble noen erfaringer rikere og foresten var fjærene bak er alt for myk. Med tanken på prisen så gikk det rett i søpla gidder ikke å surre mer med det. Du for va du betaler for og sån er det. Det der du skriver her stemmer ikke, det er to typer til E36 en før 92 og en etter 92. Du oppgav aldri at du hadde en bil som var eldre enn 92 men skulle ha det som var billigst. Og det er helt riktig at på biler før 92 er det feste, siden det er stabstag foran på disse akkurat som på M3. Det hører jo også til histiorien at du skulle komme innom meg å hente settet mens du var her sør, men du dukket aldri opp selv om jeg satt og ventet på deg. Vi ordner ALLTID opp i slike saker, uten unntak og om vi ikke har svart deg på det så er det beklagelig men det er bare å sende en ny mail for jeg svarer mail stort sett med det samme de kommer inn såfremt jeg er foran en PC. Jeg tror også at jeg var i Tyskland i denne perioden for 2 år siden (eller er det mer) og da kan jeg ikke gi konkrete svar der og da. At fjærene er alt for myke er en vurderings og smakssak, jeg har hørt det motsatte også. Men istedet for å ta kontakt med oss og reklamere på det så hiver du det i søpla? Da er det desverre lite jeg kan gjøre. Beklager. Hei jeg var veldig intrisert i senkesette men det er en ting jeg lure på er demperan helt lik som på bilde?Jeg har en 1991 e36 325i sedan og der er fordemperan litt forskjelig en det som er på bilde.Jeg har skru feste helt nede på fordemperan og stabstag feste litt opp på dempern. FK High-Tec senkefjærer m/ dempere til BMW 3-serie E36 92 Hei, disse passer ikke til din bil.Supersport har, men da må jeg bestille. De har også justerbare sett til 3995,-Mvh Håkon. Ok da bestiller du supersport settet til ---- Hei Jeg beklager at jeg ikke fikk hentet senkesette. Æ fikk motor havari på biln. Men nu er alt i orden har du enda senkesette på lager? I det tilfelle så overføre jeg ------ Hei. Har ikke Supersport på lager, men TA Technix har jeg. Koster det samme som Supersport. Kan sende deg et sånt sett i morgen om du overfører i dag. Mvh Håkon Så lenge dem har stabstag feste på demperan foran og er justerbare så går det helt greit med TA Technix Hei, Et begge brakettene på TA Technix sine sett også, solgte et slikt sett senest i går. Hei jeg heniviser til tlf samtale med deg hvor du skulle finne ut av probleme med feste til stab stage på TA Technix demperan. Jeg henviser også til tidligere mailer hvor jeg å påpekte at det måtte være fester til stabstage på dempern:D Hei fant du ut av stab stag festan til TA Technix sette? Det var mail vekslingen mellom oss + 3 til 4 samtaler via tlf Du burde heller ha lagt deg flat å innrømt at du/dere gjorde en feil en å kalde meg en løngner Hilsen John Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Har en dårlig erfaring med det selskapet. Jeg gjorde en henvendelse til han og sporte om det coilover kittet han hadde inne hadde feste til stabstage i demperen.Fikk til svar at det var det. Jeg sendte da mail på nytt til han at vist han var sikker på at det var feste på demperen skulle jeg ha sette. Jeg kjøpte sette og da jeg skulle montere sette var det ikke feste der. Tok kontakt med han og han skulle kikke på saken siden hørte jeg ikke noe mere fra han. I ettertid har jeg sendte flere mail til han uten svar. Så jeg ga opp og måtte bygge om forstilinga så det kitte skulle passe. Det ble mye dyrere en vist jeg hadde handlet kitte dem hadde til salgs på GS Så jeg ble noen erfaringer rikere og foresten var fjærene bak er alt for myk. Med tanken på prisen så gikk det rett i søpla gidder ikke å surre mer med det. Du for va du betaler for og sån er det. Det der du skriver her stemmer ikke, det er to typer til E36 en før 92 og en etter 92. Du oppgav aldri at du hadde en bil som var eldre enn 92 men skulle ha det som var billigst. Og det er helt riktig at på biler før 92 er det feste, siden det er stabstag foran på disse akkurat som på M3. Det hører jo også til histiorien at du skulle komme innom meg å hente settet mens du var her sør, men du dukket aldri opp selv om jeg satt og ventet på deg. Vi ordner ALLTID opp i slike saker, uten unntak og om vi ikke har svart deg på det så er det beklagelig men det er bare å sende en ny mail for jeg svarer mail stort sett med det samme de kommer inn såfremt jeg er foran en PC. Jeg tror også at jeg var i Tyskland i denne perioden for 2 år siden (eller er det mer) og da kan jeg ikke gi konkrete svar der og da. At fjærene er alt for myke er en vurderings og smakssak, jeg har hørt det motsatte også. Men istedet for å ta kontakt med oss og reklamere på det så hiver du det i søpla? Da er det desverre lite jeg kan gjøre. Beklager. Hei jeg var veldig intrisert i senkesette men det er en ting jeg lure på er demperan helt lik som på bilde?Jeg har en 1991 e36 325i sedan og der er fordemperan litt forskjelig en det som er på bilde.Jeg har skru feste helt nede på fordemperan og stabstag feste litt opp på dempern. FK High-Tec senkefjærer m/ dempere til BMW 3-serie E36 92 Hei, disse passer ikke til din bil.Supersport har, men da må jeg bestille. De har også justerbare sett til 3995,-Mvh Håkon. Ok da bestiller du supersport settet til ---- Hei Jeg beklager at jeg ikke fikk hentet senkesette. Æ fikk motor havari på biln. Men nu er alt i orden har du enda senkesette på lager? I det tilfelle så overføre jeg ------ Hei. Har ikke Supersport på lager, men TA Technix har jeg. Koster det samme som Supersport. Kan sende deg et sånt sett i morgen om du overfører i dag. Mvh Håkon Så lenge dem har stabstag feste på demperan foran og er justerbare så går det helt greit med TA Technix Hei, Et begge brakettene på TA Technix sine sett også, solgte et slikt sett senest i går. Hei jeg heniviser til tlf samtale med deg hvor du skulle finne ut av probleme med feste til stab stage på TA Technix demperan. Jeg henviser også til tidligere mailer hvor jeg å påpekte at det måtte være fester til stabstage på dempern:D Hei fant du ut av stab stag festan til TA Technix sette? Det var mail vekslingen mellom oss + 3 til 4 samtaler via tlf Du burde heller ha lagt deg flat å innrømt at du/dere gjorde en feil en å kalde meg en løngner Hilsen John Jøss, du tar vare på mail som er 2 år gamle. Det skulle jeg hatt muligheten til. Regna med at det var et Supersport-sett du hadde, men TA Technix hadde en ekstra brankett som jeg regna med også gjorde at den passa på biler med stag også. Men uansett, så burde du jo sendt dette tilbake om det ikke passet så hadde vi funnet en løsning/hevet kjøpet. Dette er en gammel sak, og vi har litt mer kunnskaper om disse bilene nå enn vi hadde da. Du kan jo ikke forvente at jeg skal huske ordrett hva som ble sagt og skrevet mellom meg og deg på mail etter så lang tid, jeg får jo noen tusen mail i løpet av et år. Beklager det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå