caaatooo Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 En kompis av meg skal selge bilen sin til fordel for boligkjøp: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=26479688 Meget strøken bil med lav km.stand, som er så tilnærmet nybil-stand som du kommer. Kjøpt ny i Norge, med fabrikkgaranti til juni 2011 og reklamasjonsrett iht. forbrukerkjøpsloven til juni 2014. Serviceavtale hos BMW på 5 år / 100.000 km, som i kombinasjon med reklamasjonsretten gir "gratis" bilhold frem til 2014! Bilen ble foliert mattsvart høsten 2010 for å skåne lakken best mulig i vinterhalvåret. Folien kan fjernes før salg hvis ønskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Vet du om han vil ta en XC70 som delbetaling? Modern er ute etter E60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2011 Vet du om han vil ta en XC70 som delbetaling? Modern er ute etter E60 Skal ikke svare for sikkert, men jeg tror ikke det vil være så aktuelt for Rune. Da ville han nok heller overtatt foreldrenes XC70 Er det E60 eller E61 din kjære mor er på utkikk etter? E61'en min er forsåvidt for salg den også, har bare avventet med å legge den ut. Samme bilen som Rune sin, men kjørt 33.000 km og noe mer utstyr (bl.a. fulleffektutgave på 177 hk, el. komfortseter m/ minne, Navi Professional, HiFi-pakke osv.). Vet ikke om den kan være av interesse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 For hennes del er det vell akkurat det samme Men er avhengig av å bytte inn XC70'en isåfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2011 For hennes del er det vell akkurat det samme Men er avhengig av å bytte inn XC70'en isåfall. Hvilken info har du på XC70'en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Det er en 03\04 modell med D5 motoren, gått 120 000km ca. Nettopp EU godkjent, nye piggdekk på alufelg, bra sommerdekk. Er byttet endel slitedeler i understell, bla dempere. Godt utstyrt, Navi, Bi-xenon,Automat, el skinn interiør, krok, telefon, klima, kort å godt riktig utstyrt Den er slik "Champagne metallic" farge, slik som endel av de her. De har hatt bilen siden 2006. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 Det er en 03\04 modell med D5 motoren, gått 120 000km ca. Nettopp EU godkjent, nye piggdekk på alufelg, bra sommerdekk. Er byttet endel slitedeler i understell, bla dempere. Godt utstyrt, Navi, Bi-xenon,Automat, el skinn interiør, krok, telefon, klima, kort å godt riktig utstyrt Den er slik "Champagne metallic" farge, slik som endel av de her. De har hatt bilen siden 2006. Hmm... selv om det ikke er noe jeg selv ville ha kjøpt kan jeg tenke meg at dette vil være en kurrant innbyttebil de fleste steder Har de noen prisantydning på den? Kan jo alltids høre med dem hvor jeg tenker å handle ny bil om denne kan være interessant. Har forsåvidt fått god innbyttepris på min også, men det er såklart mer ønskelig for en forhandler å bytte inn en rimeligere bil og betale mellomlegg enn å nærmest "kastebytte". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 De fikk 230k i innbytte hos Trondsen Men Trondsen har ikke inne bil som de vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 De fikk 230k i innbytte hos Trondsen Men Trondsen har ikke inne bil som de vil ha. Sendte deg en PM Tommy, så tar vi det derifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 26, 2011 Forfatter Share Skrevet April 26, 2011 BUMP! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=27885899 Fortsatt til salgs, med ny - og sterkt redusert - pris! 399.000,- + omreg. er IKKE en upris for denne bilen, snarere tvert imot Løp og kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Er det ikke 177 hk på denne? Eller er effekten redusert iht prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 27, 2011 Forfatter Share Skrevet April 27, 2011 Er det ikke 177 hk på denne? Eller er effekten redusert iht prisen hehehe! Kunne alltids tenkes, men denne er - i likhet med de fleste andre som er solgt ny i Norge - solgt med redusert motoreffekt fra 177 til 163 hk for å spare noen avgiftskroner. E60 LCI finnes visst også i noen LE-versjoner med bare 150 hk, men alle tre variantene har samme motor og girkasse, kun forskjellig programvare i styreenheten. Har selv en E61 520dAT med 177 hk, og i forhold 163 hk versjonen må jeg si at jeg knapt nok kjenner noen forskjell på motoreffekten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 Ok. Jeg trodde bare alle LCI 520d var med 177 hk. Er jo bare 10 nm mer på 177 hk kontra 163 hk og det merker du ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 27, 2011 Forfatter Share Skrevet April 27, 2011 Sant nok, det gir seg ikke det helt store utslaget akkurat. Ser du skal selge E39'en din, vil denne bilen være av interesse for deg eller har du andre skumle planer mtp bilbytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 Hadde egentlig ikke tenkt på denne nei. Var bare litt nysgjerrig angående motor Det blir ikke ny bil før min er solgt, så må bare vente. Har muligens en 2007 520d med 177 hk på handa og han tar min i innbytte. Har blitt enig med pris på den, så nå gjenstår min. E39 har dessverre blitt så billig at jeg egentlig frykter det verste. Har allerede fått et skambud fra en forhandler vedrørende innbytte, så blir vel det samme nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå