Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er på jakt etter en pen og rustfri bruksbil til maks 60 000,- er åpen for det meste. Helst Bmw, men annet kan vurderes. Nyere bil som E46, E39, osv osv. IKKE en trøtt opel astra :P

Har egentlig sett ut en Bmw, men da selger ikke får fingern ut av .... mister jeg trua..

Skrevet

får da en ganske ok e39 for 60 lapper :D mye mer bil enn e36 vil jeg påstå. en kompis solgte nettop sin e39 528ia touring for 45k. alt teknisk var ok. var dynavin navi og. men noe karosseriarbeid dog, bulk i kanal, rust på bakluka osv men. spørs hvor kresen du vil være på en bruksbil ;)

Skrevet
får da en ganske ok e39 for 60 lapper :D mye mer bil enn e36 vil jeg påstå. en kompis solgte nettop sin e39 528ia touring for 45k. alt teknisk var ok. var dynavin navi og. men noe karosseriarbeid dog, bulk i kanal, rust på bakluka osv men. spørs hvor kresen du vil være på en bruksbil ;)

En E39 som så billig er jo somregel noe rust og shabby i karroseri. Han er jo på jakt etter en rustfri bruksbil, så vill tro han er ute etter en bil som går billig, er greit med plass i og strøken i karosseri, å da er min E36 kurant, men får høre hva han sier, om det er for gammelt :)

Skrevet

En E39 som så billig er jo somregel noe rust og shabby i karroseri. Han er jo på jakt etter en rustfri bruksbil, så vill tro han er ute etter en bil som går billig, er greit med plass i og strøken i karosseri, å da er min E36 kurant, men får høre hva han sier, om det er for gammelt :)

Tja.. Denne f. eks:

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=26506741

Kunne dessverre ikke tenkt meg E36 :) Inget kriterie at den skal være superbillig i drift. Komfort først :D

Har en E38 på hånda, så får se om selger er på g i morgen.

Skrevet

den e39n der så jo ikke så værst ut. mangler skinn bare egentlig. få pruta litt så har du skinn ;) en kompis fikk tak i et ganske bra komplett interiør til sin e39 på finn for 3k...

hmm. hvilken e38 er det for 60k da? ville stilt meg litt skeptisk til så billig e38. da er den neppe strøken. e38 har ganske dyre deler å sånn, så sjekk den godt iaffal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...