hofs Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 da jeg startet bmw'n i dag så ville ikke kupevifta starte. har sjekket sikringer, og ingen var gåen. Var noen som nevnte motstand kanskje kunne være gåen. virker ikke på noen av trinnene, la merke til i går at vifta "fjusket" litt. som om den gikk opp og ned på omdreininger. takker for svar:)
Otis Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 Det kan jo nesten høres ut som det er problemer med børstene på vifta. Men det kan såklart også være sluttsteget. Nå vet ikke jeg hvor det er på e46, men det kommer sikkert noen kloke hoder.
paronnen Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 hei! Jeg hadde samme problemene på min kupevifte(e-34),der jeg tok ut hele enheten fra luke i torpedoveggen/motorrommet og testen den med direkte spenning,12 v...så da problemet og var at den var mye tilsmusset på sleperingene/børstene men børstene var bare ca halvslitt og det gnistet krafig mellom børstene og sleperingene og vivtas turtall varierte! Renset/vasket hele motoren i elektrocleaner..tørket rent og blåste tørt..testet,alt ok:) Om tilkomsten er noenlunde lik på din e-46 vites ikke desverre!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå