Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja da e eg med :) Den tanken har ikke slått meg enda, men det kan jo se bra ut på en e30!!

Har du sett eller har du ett bilde av en e30 med sånne M-System II felger uten senterdeksel?

Jeg regner med det er sånn som på bildet under her du tenkte på?

8t1xelcac5w6shp2rwnn.jpg

Skrevet

ja, en jeg kjenner har , skal leggge ut bilde når jeg kommer hjem fra arbei ;)

Skrevet

Ja de blå parklysene var ett forskningsprosjekt, så de skal nok av igjen :)

Markus e30 : Bra for meg at du ikke kjøpte bilen då :) Var den mer komplett da du fikk tilbud om og kjøpe den?

De felgene som du har lagt ut bilde av ser jo grisestrøkne ut, Yngve :) Må bli noe sånt jeg gjør med mine og.. Må bare finne noen som kan pulverlakkere her i Bergensområdet, uten at det koster for mye dollars :)

Skrevet
Markus e30 : Bra for meg at du ikke kjøpte bilen då :) Var den mer komplett da du fikk tilbud om og kjøpe den?

Ja ikke sant ;)

Nei den var nok ikke det. Sto uten motor og han skulle ha 40 :) Kan se om jeg finner pm'n men tror den er borte :P

Skrevet

Ja 40 hørtes mye ut når den var uten motor.. Godt var no det :) Venter på nye deler fra koed no.. blir kjekt og få de i posten :) Nye pakninger til hele m50 motoren, 535 e28 motorputer, e36 gasswire, Panserwire, oljefilter,multireim, og div andre godsaker :)

M50b25 motoren skal se NY ut før den skal ned i sitt nye klastofobiske hjem, under panseret på e30en :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Idag har jeg begynt og fjerne M-Tech stylingen pga mistanke om rust på kanaler.. Får se hva jeg finner på skattejakten :( Ellers har jeg fått noe annet artig til verkstedet, nemlig en motorbremsebenk :) Skal se om jeg får tid ila høsten/vinteren til og montere og prøvekjøre benken :) Må bare få selve verkstedet ferdig innvendig og isolert før jeg begynner på prosjekt bremsebenk :) Kjekt med gadgets :)

Bilder av bremsen

v6w3ryqjw7zc5lpmdnkt.jpg

9de1nrfr432fqv9mmng0.jpg

ovbrp12hdwrobmj97xsp.jpg

Skrevet

Da har jeg fått av all M-Tech stylingen, og det er blitt bestilt nye kanaler.. Ser ut til at det er M-Tech stylingen som har gjort at det har begynt og ruste på kanalene, så de var ikke akkurat i bra tilstand : Bilder kommer :)

• 4 weeks later...
Skrevet

Her er litt bilder av rustskadene på bilen.. var faktisk verre enn først antatt så nå venter jeg på nye innerkanaler også... Skal bli bra og bli kvitt all rust, men synd kanalene var så dårlige når resten var så bra :( MEN satser på den er klar til sesongen :)

gbx0fvnezjprz2yrelmq.jpg

xth7mo12s9z2yycd9zfb.jpg

Understellet skal bli artig og få testet sikkelig :m608gcsfydmumm3krru5.jpg

Nye deler til montering av m50b25 :

mkvkcnah8b2j4sisat4e.jpg

Prøvde noen e39 bbs felger men syntes ikke de passa så godt til bilen igrunn.. Litt mye gummi var det og på dekkene:

rwyfksqurccvsl7rcsgm.jpg

Skrevet

Har hatt sånne felger i 18" på denna jeg :P ikke pent... Også har jeg hatt strøkent 2+2 skinn i den :) men du har kanskje sett bildene på facebook?

Er ikke öhlins fjærbein da, er jeg som har bygd dem med koni dempere og öhlins fjærer bare :) men det virker :)

Skrevet

Ja jeg har sett bildene av gliset på facern :) Skal si den var blank i lakken når den var nylakka :) Hadde vært flott med nytt 2+2 interiør, jeg hadde jo ett strøkent sånt interiør i den bilen som brant inne i verkstedet :( Men det dukker nok opp noe..

Felga var ikke fine på bilen.. Tror eg skal satse på brock b1 eller Compomotive MO felger.. men mener 17" blir stort nok på e30.

Men først må rusten vekk :)

Angående understellet så har jeg ikke veldig gode erfaringer med koni, men det skal bli spennede og se ka de duger til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...