Gå til innhold

bmw m3 turbo vurderes solgt..


TOREBMW
 Share

Anbefalte innlegg

etter mye tenking har jeg kommet frem til at jeg vurderer og selge drømmebilen jeg har hatt i så mange år. jeg har mistet mye av gnisten til og fortsette med den. dette pga av andre prioriteringer.

det er for mye og skrive om denne bilen så om noen er intresert så ring gjerne for en bilprat!

byggetråden:http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=12843&hilit=torebmw

bilen er en bmw 323i org som jeg har gjort det aller meste med. for mere info og pris ring 97792301

DSC00144.jpg

DSC_0023.jpg

Bilde008.jpg

GetAttachment1.jpg

GetAttachment5.jpg

GetAttachment.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har en e46 coupe 320ia mtech utgave som delebetaling vis det er av interesse.

har også en widebody banebil m3 3.2

Har også en e36 coupe 320im som er bygd om til 3.2 holder på å godkjenne den, men mangler bremsepapirer og chassi papirer

husker jeg følgte bra med i tråden din er vel fort noen år siden nå.

Bare send meg vis noe av bilene kan være aktuelle bytte objekter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper du selger den en dag har jeg rå kjøper jeg den :wink: digger bare denne bilen kan bare ikke få sagt det mange nok ganger

denne bilen selger jeg aldri :)

klarte ikke dy meg, sikker på du ikke finner lysten ?

jeg har forøvrig en relativt strøken e36 97 320 coupe gått 172 tusen, fullt service montreal blå,

og en 95 e36 m3 3.0l. dakargul, svensk fullt service, kun momset inn, intressert i innbytte i begge og mellomlegg ? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper du selger den en dag har jeg rå kjøper jeg den :wink: digger bare denne bilen kan bare ikke få sagt det mange nok ganger

denne bilen selger jeg aldri :)

klarte ikke dy meg, sikker på du ikke finner lysten ?

jeg har forøvrig en relativt strøken e36 97 320 coupe gått 172 tusen, fullt service montreal blå,

og en 95 e36 m3 3.0l. dakargul, svensk fullt service, kun momset inn, intressert i innbytte i begge og mellomlegg ? :D

jeg har fått mange tilbud om bytter allerede. som jeg sa tidligere så hadde jeg likt og selge den uten men kan ta en billigere bil i innbytte... jeg har hatt denne bilen lenge og de 2 siste årene har denne bilen bare stått i garasjen og ikke blitt brukt. noe jeg syns er veldig synd. så jeg har tenkt og tenkt og gått til det skrittet der jeg vurderer og selge den. kommer garantert til og angre noe veldig..men det er en god følelse hvis en ny eier vil ta vare på den bilen videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...