martinbmwmkiller Skrevet Februar 5, 2011 Skrevet Februar 5, 2011 Da skal jeg fikse min BMW E36 320 coupe Her er lista på hva som skal gjøres. *Bakstilling pulverlakeres og alt nytt.+ forsterkninger *Alt av bremserør byttes. *Evt bytte motor til 325 og overhale den. *Lakere motorum og pusse ned bil. *fikse interiøret litt og andre gromme deler
martinbmwmkiller Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Skrevet Februar 5, 2011 Første på lista var bakstillinga. fått den fra pulverlakering =P takket være opems pulverlakering =D +satt på powerflex foringer.
martinbmwmkiller Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Skrevet Februar 5, 2011 Kjøpt BMW motorsport orginale belter fra jobben =) forran Digg dag å starte jobben med. =D service på bmw e39 m5 =D sparka den azz
Kennethe34 Skrevet Februar 5, 2011 Skrevet Februar 5, 2011 Ser ut som ett meget godt utgangspunkt Regner med du får sveisa inn M3 3,2 forsterkninger når du først har traversen nede?
martinbmwmkiller Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Skrevet Februar 5, 2011 var planen det =D har de liggende
martinbmwmkiller Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Skrevet Februar 8, 2011 Bestile nye baklykter. tåkelys. ringer til intrumentet og led skiltlys bak =D som jeg også fant veldig mye rust under gripelista bak
SweetBMW Skrevet Februar 8, 2011 Skrevet Februar 8, 2011 Kjøpt BMW motorsport orginale belter fra jobben =) forranDigg dag å starte jobben med. =D service på bmw e39 m5 =D sparka den azz Grisekjører ikke med kundebiler vel?....
martinbmwmkiller Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Skrevet Februar 8, 2011 jepp. felgene er fra gs =P skal kjøpe andre seinere. grisekjører ikke kundebilene nei
martinbmwmkiller Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Skrevet Februar 8, 2011 Tenkte å kjøpe bbs rs felger =D bare ikke grønne
Endre Hånde Skrevet Februar 8, 2011 Skrevet Februar 8, 2011 Kjøpt BMW motorsport orginale belter fra jobben =) forranDigg dag å starte jobben med. =D service på bmw e39 m5 =D sparka den azz Grisekjører ikke med kundebiler vel?.... Samme tenkte jeg.. ALT for vanlig dessverre, så jeg leverer ikke fra meg noen bil uten gpslogger og avlest kmstand. Men tilbake til topic, flott bil og planer.
martinbmwmkiller Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Skrevet Februar 8, 2011 ac snitzher speil i carbon er montert på bil nå =) andre ting som skal kjøpes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå