martinbmwmkiller Skrevet Juli 15, 2011 Forfatter Skrevet Juli 15, 2011 tatt noen bilder av demontering av bakstillinga
Poppy Skrevet Juli 15, 2011 Skrevet Juli 15, 2011 Veldig pen bil med flott leppe og den fineste bmw fargen! Men når du tar bilder ikke rediger sånn at skyggene blir så svarte og hele bildet blir så mørkt, da ser vi ikke bildet skikkelig.
martinbmwmkiller Skrevet Juli 15, 2011 Forfatter Skrevet Juli 15, 2011 takk er en grund til at jeg gjør det da. den skal hel lakeres i samma farge. så den er ikke 100% strøken, men det kommer
bård Skrevet Juli 15, 2011 Skrevet Juli 15, 2011 Bakstillinga så jo strøken ut om ikke annet:) en er det GSP foringer du har satt i traversen? Har du brukt orginale skiver i bunn av foringene? Og har du brukt skiver over de 2 fremre foringene? Grunnen til at jeg spør er at jeg kjøpte GSP her om dagen, men det fulgte ikke med skiver som det gjør med Powerflex..
martinbmwmkiller Skrevet Juli 15, 2011 Forfatter Skrevet Juli 15, 2011 jeg har brukt orginalskivene ja. hvis ikke du har de på så sitter ikke powerflexforingene riktig.
martinbmwmkiller Skrevet Juli 16, 2011 Forfatter Skrevet Juli 16, 2011 Da har man fiksa ventilerte luftinntak i frontfangeren
martinbmwmkiller Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Skrevet Juli 17, 2011 takk kommer powerflek foringer til stabilisatorstaget. men alt bak nå er nytt unntat diffen
bård Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 Har du lagt skiver oppe på de to fremre foringene da? hvis ikke så vil jo foringen ha liten virkning i og med at det kun er hylsen som står i foringa som står i mot den bolten du har skrudd opp i gulvet. Selve foringen vil jo ikke bli belastet stor da den vil bli presset opp rundt bolten som står der..
martinbmwmkiller Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Skrevet Juli 19, 2011 Da har man blitt ferdig med å montere alt sammen
henfjel Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 pen bil! liker fargen, har tenkt til å lakkere min i samme hvor fikk du kjøpt røde motorsport sikkerhetsbelter? det er sinnsykt stilig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå