martinbmwmkiller Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Skrevet Juli 19, 2011 takk Jeg kjøpte mine på jobben. jobber på bmw. de kostet litt. men du får de på koed.no
henfjel Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 se der ja! har lett lenge etter det har du noen anelse om de kan passe i en e34, du som jobber i bmw?
martinbmwmkiller Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Skrevet Juli 19, 2011 kan sjekke på pc på jobben i morgen. kanskje er ikke sikker
martinbmwmkiller Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Skrevet Juli 19, 2011 Har ennå ikke fått den carbon spoileren fra schmiedmann. bestilte den i påsken å ennå ikke kommet til norge engang !! kunne spikka en selv jo med den lange tia. er det noen som har venta så lenge fra schmuedmann ??
henfjel Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 ok, herlig! venta i 4 uker på bremseskiver og klosser, som da enda ikke var sendt til norge. måtte avbestille siden jeg skulle på langtur i sverige og endte opp med biltema-deler i stedet..
tordah Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 Har ennå ikke fått den carbon spoileren fra schmiedmann. bestilte den i påsken å ennå ikke kommet til norge engang !! kunne spikka en selv jo med den lange tia. er det noen som har venta så lenge fra schmuedmann ?? Jeg har også dårlig erfaring med Schmiedmann. bestilte noen eksosdeler, som mannen sa at jeg skulle få i løpet av 10 dager. etter 2 mnd. dro jeg opp dit og spurte hvor det ble av delene, men de var ikke sendt fra hovedlageret enda.. endte med at jeg fikk en fin pris, men det er utrolig kjipt å måtte vente på deler.
martinbmwmkiller Skrevet Juli 23, 2011 Forfatter Skrevet Juli 23, 2011 ja. bmw har ikke laget til e34 bare til e36
martinbmwmkiller Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Skrevet Juli 28, 2011 da har man vært hos parts & retards å kjøpt seg en diffusor bilde kommer
SondreLM Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 Hvordan ordnet du deg luftinntak i gitteret i frontfangeren?
martinbmwmkiller Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Skrevet Juli 28, 2011 litt bilder av den nyvaska bmw min + deffuoseren på plass
martinbmwmkiller Skrevet August 2, 2011 Forfatter Skrevet August 2, 2011 Da gjør man BMW klar for BMW CCN på rudskogen blir ny frontrute på fredag, vaske bilen og polere hele bilen opp til lørdagen så får håpe det blir sol da. så ses vi sikkert der de som skal ditt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå