Gulljenta Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Her står bilen min på billøften min Resten av garasjen, ikke hele dog men men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulljenta Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2011 Dette er meg og min hund Så jeg er ei jente, sån i tilfelle noen tror eller trudde jeg var en gutt med jente nick...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Er bra kjekt med løftebukk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Noen som slipper å fryse i hjel hver gang noe skal gjøres med bilen velkommen til Bimmers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Skulle ønske jeg kunne parkere bilen min slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulljenta Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2011 Stoppie_Master: ja det er det, men den har noen bakdeler og... For armen under gjør at du ikke kommer til alt under bilen... men men det går.. in2you: Ja det slipper jeg... Takker så mye ingard: Skjønner jo det, har jo selv før måttet skru bil på singel og grus... Jeg gjorde en invenstering i å bygge meg en garasje og kjøpe div utstyr i fjor, har skruing som hobby. Stoler heller ikke så mye på verksteder, da jeg har dårlig erfaring med div. verksteder. Så da gjør en det en kan selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Grom garasje, få ut noen flere bilder av bilen da. Bikkja var ikke min stil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Den bukken hadde ikke jeg kommet meg oppå.. Velkommen til Bimmers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Garasje er kjekt. Kan du fortelle litt mere om den løftebukken ? Hvor man kjøper, om den går på 1 eller 3 fas osv. Kan den flyttes rundt og er det stødig da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulljenta Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2011 Grom garasje, få ut noen flere bilder av bilen da. Bikkja var ikke min stil ! Kommer etterhvert, har noe mer småplukk og gjøre før flere bilder tas... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulljenta Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2011 Den bukken hadde ikke jeg kommet meg oppå.. Velkommen til Bimmers! Åjoda, bare ta av kjolene du, så kommer du og opppå Takker så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulljenta Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2011 Garasje er kjekt. Kan du fortelle litt mere om den løftebukken ? Hvor man kjøper, om den går på 1 eller 3 fas osv. Kan den flyttes rundt og er det stødig da ? Her er linken til løften: http://www.verktygsboden.se/?id=84488 Du må ha en svensk adresse til å bestille den til, ellers kan du bestille den og hente den i butikken i Borås Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Takk for info. Men har den noe form for brekk så den står stille og hvordan er den stabil med din bil høyt da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Velkommen til Bimmers. Så ut som en flott bil og garasje du har Heldig du som har slik garasje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulljenta Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2011 Takk for info. Men har den noe form for brekk så den står stille og hvordan er den stabil med din bil høyt da ? Hovedhjulet løfter seg helt opp fra gulvet når du parkerer den, så stålramma ligger nedpå gulvet. Samme prinsippet som jekketralle når du flytter den. Den svikter jo litt når en bil står høyt oppe på den men det er ikke ustabildt. Du kan og kjøre en bil over den når den står parkert. Det går ann og flytte den med en bil på men da er den tung, men det anbefales det ikke fra fabrikken at du gjør. Men hvor tung den blir er jo og hvodan gulvet er. Har gjort det, men det var tungt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå