modus Skrevet Mars 28, 2012 Skrevet Mars 28, 2012 Men er det ikke slik at hvis man bruker hartge så beholder men garantien?eller hartge overtar garantine...Noe jeg har hørt da..
trond67 Skrevet Mars 28, 2012 Skrevet Mars 28, 2012 Men er det ikke slik at hvis man bruker hartge så beholder men garantien?eller hartge overtar garantine...Noe jeg har hørt da.. Fikk en mail fra importøren av hartage at de hadde sluttet med tuning da hartage ikke ville overta 5 års garanti Vedlagt. Hei! Trimming er et avsluttet kapittel for vår del. Hartge klarer ikke å ta over 5-årsgarantien som er på Norske biler. Fjærer til din bil har vi på lager, og koster kr. 3.142,- inkl. mva. Med vennlig hilsen / Best regards Lars Almlie Strandveien Auto AS Tlf: 93250287 Fax: 73919458 lars.almlie@strandveienauto.no www.strandveienauto.no www.hartge.no
modus Skrevet Mars 28, 2012 Skrevet Mars 28, 2012 Kommer vel etter hvert skal du se..får håpe det værtfall
johnnybravo Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 Jeg bestilte meg ny bil her om dagen, en F11 med 163 hk. Selgeren kunne fortelle at BMW selv kommer med tuning om ikke lenge. Det finnes allerede til manuel girkasse (koster rundt 17 000). Han fortalte det kostet omtrent det samme til automat, og at de da bla. ville bytte intercooler og andre deler i motoren. Noe han også hevdet var at de nye bilene som produseres nå har en "brannmur", som i følge han, gjør det umulig å tune/trimme uoriginalt.
Blodstrupmo1 Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 Da er ikke selgeren oppdatert. Dette kom for en måned siden og kan leveres til biler med automat. Styreenheten åpnes ikke med dette settet, den byttes.
TRF Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 jeg mente naturligvis at for "ettermarkeds" trimming må styreenheten åpnes, ikke PPK.
modus Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 Så må vel forhandleren melde fra til staten da regner jeg med,så ikke staten går løs på dem..en gang i fremtiden..å vips så må man ut med 40-60t ekstre.
FritzP Skrevet April 7, 2012 Skrevet April 7, 2012 Kunne vært interessant å vite hvordan BMW forhandlerne håndterer dette med montering av disse performance settene opp i mot myndighetene. Har forhandleren noen forpliktelse på seg til å gjøre noen rapportering, isåfall er det jo mulig å få gjort dette i utlandet.
ferrek Skrevet April 7, 2012 Skrevet April 7, 2012 Kunne vært interessant å vite hvordan BMW forhandlerne håndterer dette med montering av disse performance settene opp i mot myndighetene. Har forhandleren noen forpliktelse på seg til å gjøre noen rapportering, isåfall er det jo mulig å få gjort dette i utlandet. Forhandleren er pliktet til å gi kunden et dokument hvor det står forklart hvem man kontakter og hvordan man ordner med innbetalingen for effektøkningen. De har ingen plikt til å varsle myndighetene om de monterer dette. Det er navnet i vognkortet som er ansvarlig for at alle avgifter er betalt og lignende. Summa summarum innebærer det ingen fare med å få forhandler til å montere dette. Toyota har gjort dette i mange mange år allerede.
torcar Skrevet Mars 10, 2014 Skrevet Mars 10, 2014 Har noen testet denne boksen ennå da? Ser jo lovende ut, men ikke godt å vite http://www.biltuning.no/chiptuning/bmw/bmw-520d-163hk
Tore_S Skrevet Mai 7, 2014 Skrevet Mai 7, 2014 Har noen testet denne boksen ennå da? Ser jo lovende ut, men ikke godt å vite http://www.biltuning.no/chiptuning/bmw/bmw-520d-163hk Så intresant ut dette, jeg har en 2009 F01 730d og ser den øker fra 245hk/540nm til 319hk/713nm og styring fra iPhone, men er det et bra produkt? Sent from my iPhone using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå