Morstan Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Da vasker jeg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 Ble bra detta MatsyboYiii Mats vasker motorrommet ditt gratis Morstan, på en betingelse: Hvis han får lov til å sitte på toppdekselet ditt og sprike med trusa til String-Emil! Hahaha, even! Nå løper nok fantasien din løpsk igjen det var nok din ønske tenking! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Haha Så bra ut dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2011 Takk for det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Meget pent til å være ombygd! Nydelig faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 3liter instrumentet går til 280kmh, og har oljetemp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2011 Meget pent til å være ombygd! Nydelig faktisk! Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Hadde det vært en orginal M3, så skal jeg si meg enig! Vet du hva, det eneste som skiller denne fra orginal er "tittelen" ! Jeg blir nesten misunnelig faktisk enda jeg selv akkurat har fått meg min drømmebil! Fordelen din er at du trenger ikke tenke på at du må kjøre rundt med motorsport felgene for å ha bilen "orginal" f.eks.. Har de personene som har bygget og eid bilen brukt all kjerlighet på dette er det viktigere enn å ha en hardkjørt 6eiere orginal M3! Nå var jeg utrolig heldig å fikk tak i en med bare ÈN eier lav km og topp historikk,, men jeg måtte ofre noe for det.. 6trinns SMG. Er fornøyd med det også, men savner clutchen! Nei, jeg tror forhold til det du sier, det jeg ser og det andre har sakt, at dette er et prakteksemplar og at bilen fremstår som orginal! Håper jeg en dag får møtt deg og bilen din så jeg kan se den på orntlig og sammenligne! Btw. ser du har speedometer til en SMG.. Kunne du tenke deg å si ifra før du eventuelt selger den når du får tak i speedometer med oljetemp?) Kan være greit å ha en liggende i reserve.. ha en god ///M sommer:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2011 Heheh, hyggelig å høre! Er sinnsykt fornøyd med bilen, og får utrolig mye skryt og tilbakemeldinger på den Så kan ikke skjønne annet enn at dette var et godt kjøp! Det er selvfølgelig ting jeg vil utbedre med den, det er jo tross alt en bruksbil for meg. Har vært innom tråden din et par ganger selv, og må si bilen din ser utrolig velholdt og pen ut! Med kun en eier før deg, og såpass lav km stand, så er det bare å kose seg! Noen ganger misunner jeg deg SMG! Er ikke alltid like kos med såpass hard clutch som jeg har Men den biter godt, og gjør jobben sin når jeg pisker den litt ;D Ja, skal gi deg beskjed om jeg ender opp med å bytte det ut. Er tydeligvis ikke lett å få tak i et 3,2 instrument fra venstrestyrt bil.. Da koster det skjorta i såfall! Takk, og god sommer til deg og! Kanskje vi sees på et treff en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2011 Lenge siden sist update i denne tråden nå, så kan friske den opp med det lille jeg har for nå. En kveld bestemte vi gutta her hjemme oss for å ta en impulstur til en sommerhytte i Strömstad, være der et par netter med fyll og fanteri! Selvom jeg ikke ville bruke bilen min nedover, så ble det til det i og med at det er såpass fine veier til dit vi skulle. Dette ble første "langturen" med bilen siden jeg kjørte den hjem fra Haugesund i Februar, så jeg var litt spent på hvordan det ville gå med fullpakket bil Kjørte vel totalt 40 mil, ikke at det er så mye, men kan kalle det en langtur! Bilen klarte seg utmerket, og kjørte ned gjennomsnittsforbruket mitt endel i løpet av turen. På turen hjem hadde vi en gjennomsnittshastighet på 130+ km/t siden det var en artig motorsyklist som tydeligvis syntes det var morro å slå følge med meg på turen mot Oslo! Men for min del var det helt greit å cruise i 6. giret! Så var bare morro det Dessverre kun noen få Iphone bilder.. Full tank, og klar til avreise! Tok en kjapp selvvask før avreise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinvanvik Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Nydelig bil, hvorfor bytter du ikke språk på kjørecomputeren til engelsk ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2011 Takk:) Har prøvd, men fikk det ikke til! Noen som har en enkel guide? Jeg fant en på bimmers her jeg prøvde, men det gikk jo rett vest.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Jeg har en.. skal finne den fram når jeg er kommet hjem fra jobb:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2011 Takk for det, men jeg googlet litt og fant en guide! Så nå er den på engelsk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Haha, jeg som akkurat tok bilde av 1-2-3 guiden min til dette for å legge det ut! jaja, lurer du på hvordan du kalibrerer forbruksmåleren slik at den blir mer nøyaktig? Har en bra side for dette jeg kan linke til, må bare finne den først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå