matss Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2011 hahaha, jaja too slooow! neida Ja, det kan jo være interessant! Link i vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Her er noe greier.. Fant ut at linken jeg har er død:( så har bare noen ting som er skrevet ut for masse år siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Her er noe greier.. Fant ut at linken jeg har er død:( så har bare noen ting som er skrevet ut for masse år siden.. Spent bent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Spent bent? What? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2011 Heheh Se der ja! Denne skal jeg ta bilde av og ta med ut i bilen, trykke og teste litt! Takk for det, Knutern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Np:) mer der det kommer fra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet August 20, 2011 Forfatter Share Skrevet August 20, 2011 Har begynt i ny jobb denne uken, så da utnyttet jeg meg litt av godene der! Fikk fikset kupevifta mi som ikke fungerte, det var heldigvis bare dårlig kontakt. Byttet AC reima, og tok AC service. Så nå blåser det kaldt og lukter friskt! Tok noen få Iphone bilder etter litt stell av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 Veldig fin bil du har matss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 Ja veldig fin. Har tenkt til å fly til tyskland å kjøre hjem en donor bil selv om ikke så lenge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MPålwer2 Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 Synes å huske at jeg møtte på disse 2 bimmersa på åkrenesletta en dag(dere retning lillestrøm) ved rundkjøringa??? 5'ern først og m3n etter. Kjører svart e30m3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet August 21, 2011 Forfatter Share Skrevet August 21, 2011 Veldig fin bil du har matss Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet August 21, 2011 Forfatter Share Skrevet August 21, 2011 Ja veldig fin. Har tenkt til å fly til tyskland å kjøre hjem en donor bil selv om ikke så lenge.. Takk Det syns jeg du skal gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet August 21, 2011 Forfatter Share Skrevet August 21, 2011 Synes å huske at jeg møtte på disse 2 bimmersa på åkrenesletta en dag(dere retning lillestrøm) ved rundkjøringa??? 5'ern først og m3n etter. Kjører svart e30m3. Det stemmer nok helt sikkert! Ofte vi kjører innover i retning lillestrøm Rart jeg ikke la merke til deg om du kjørte en svart E30M3 men! Da må jeg ha fiklet med noe i bilen i såfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 Ja veldig fin. Har tenkt til å fly til tyskland å kjøre hjem en donor bil selv om ikke så lenge.. Takk Det syns jeg du skal gjøre! Ja, helst en entusiast sin.. Som ikke har råd til å ha den lenger, så maile han bilde av at jeg graver ned ribba karosseri i hagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet August 21, 2011 Forfatter Share Skrevet August 21, 2011 Haha, da blir han fornøyd tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå