B3KK15 Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Utrolig pen E36! Har aldri sett den på Sørumsand heller hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet September 11, 2011 Forfatter Share Skrevet September 11, 2011 Ja!!! Glemte å si de. Vet ikke om det er girkassa eller selve svinghjule men er en slags rasle lyd når jeg kjører oppover bakke i 3-4-5 gir under 2000rpm. hadde jeg vist om en lett dobbelmasse ville jeg heller gått for det. syns også å ha lest at folk kjører me m20 svinghjul som skal være mye lettere men noe mer vet ikke jeg.... Samme som på min det, men sånn er det vel når man skal ha det litt "racing"! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet September 11, 2011 Forfatter Share Skrevet September 11, 2011 Utrolig pen E36! Har aldri sett den på Sørumsand heller hehe Takk for det! Rart det der, hehe Plutselig en dag ses vi nok på veien! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 "Samme som" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet September 11, 2011 Forfatter Share Skrevet September 11, 2011 haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 Tok en helaften på verksted med stell av bilen her om dagen, siden den har stått møkkete og ubrukt i garasjen i flere dager nå, så det trengte den:) Da fikk den seg en lang og god vask med knallprodukter fra jobben! Så ble alle hjul tatt av og nøye vasket innv. og utv. Mens de tørket fikk den seg en understellsvask, det vil si dempere/fjører, bremser, eksos, underside av motor, girkasse, diff, o.l. Deretter ble bremsevæsken byttet. Ikke at det var nødvendig, men det ble gjort! Fikk også tettet en liten oljelekkasje fra en slags ventil (overtrykksventil?) som satt i blokka på eksos-siden under manifolden. Der var det en O-ring som var helt flat, og så hard at jeg kunne knekke den! Sikkert sittet der siden bilen var ny. Så den ble byttet ut, og tett ble det! Ikke noe bedre enn det:) Fikk tatt noen dårlige Iphone bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Du jobber på mercedes verksted du også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 Gjør det gitt Bertel O. Steen, Lørenskog! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Fin bil !!! bildene fra verkstedet var bare helt rå fine !!! ta vare på bilen !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Fy f... jeg misunner deg den bilen der ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Gjør det gitt Bertel O. Steen, Lørenskog! Hehe, Bertel O. Steen, Harstad her Utrolig fin bil du har. Godt du tar vare på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Fin bil !!! bildene fra verkstedet var bare helt rå fine !!!ta vare på bilen !! bilen var rå, og bilde ovenfra var kult, men rå fine bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 Fin bil !!! bildene fra verkstedet var bare helt rå fine !!!ta vare på bilen !! Takk for det! Skulle gjerne hatt litt skarpere bilder med et bedre kamera, kjipt å ikke ha noe bedre tilgjengelig enn en Iphone når bilen er nyvasket.. Fy f... jeg misunner deg den bilen der ! Heheh, det liker jeg! ;D Fin bil !!! bildene fra verkstedet var bare helt rå fine !!!ta vare på bilen !! bilen var rå, og bilde ovenfra var kult, men rå fine bilder? Hehe, får ikke råfine bilder med Iphone nei.. Men det får duge! Bilen må sees og oppleves Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet September 17, 2011 Share Skrevet September 17, 2011 Strøken bil! men hvorfor er det INGEN som jobber på Merce verksted som kjører Merce?? haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet September 17, 2011 Forfatter Share Skrevet September 17, 2011 Takk! Haha! Nei, si det.. Har ikke tenkt over det, men er kanskje litt sjeldent! Jeg har hatt Mercedes, men det var før jeg jobbet med de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå