matss Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2012 Ikke umulig! Blir bilen ferdig på fredag, så blir det en tur til gatebil våler for en titt på lørdag Blir vel no knipsing da evt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mai 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2012 Da er bilen oppe og går igjen! Deilig Fikk til vanosen, og alt er som det skal! Bilen oppfører seg bedre nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 Godt og høre:D Mangler bare bilder da? Syns min har blitt litt treg jeg, enten så har jeg blitt vandt til bilen eller så er det noe galt ett sted :S Hvordan vet an om vanosen er dårlig? eller sliten liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 så du holder til v/rånåsfoss eller området rundt der ja? skal selge cosworthen i sommer, og vurderer sterkt e36 m3, hadde vært morro å kanskje møtt deg og sett/hørt litt på bilen? bor v/lillestrøm i sommer! dritpen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 Godt og høre:D Mangler bare bilder da? Syns min har blitt litt treg jeg, enten så har jeg blitt vandt til bilen eller så er det noe galt ett sted :S Hvordan vet an om vanosen er dårlig? eller sliten liksom? Ja, det var de bildene da! hehe Glemte jo å ta bilder under arbeidet, men blir vel en liten photoshoot snart! Altså, standard symptomer på sliten vanos er jo rufeste tomgang, kakle lyd fra vanosen, noe tapt effekt, o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 så du holder til v/rånåsfoss eller området rundt der ja? skal selge cosworthen i sommer, og vurderer sterkt e36 m3, hadde vært morro å kanskje møtt deg og sett/hørt litt på bilen? bor v/lillestrøm i sommer!dritpen bil Holder til på Sørumsand, like ved Rånåsfoss ja. E36M3 er ikke noe dumt valg det nei! Personlig ville jeg aldri gått for en 3.0, ville nok angret og lengtet etter en 3,2 Etter min mening er E36 coupe med riktig utseende den BMW'en som tar seg best ut. Kunne jo gått ann å møttes en gang ja, hvis du vil ta en titt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 så du holder til v/rånåsfoss eller området rundt der ja? skal selge cosworthen i sommer, og vurderer sterkt e36 m3, hadde vært morro å kanskje møtt deg og sett/hørt litt på bilen? bor v/lillestrøm i sommer!dritpen bil Holder til på Sørumsand, like ved Rånåsfoss ja. E36M3 er ikke noe dumt valg det nei! Personlig ville jeg aldri gått for en 3.0, ville nok angret og lengtet etter en 3,2 Etter min mening er E36 coupe med riktig utseende den BMW'en som tar seg best ut. Kunne jo gått ann å møttes en gang ja, hvis du vil ta en titt. ja, har lurt litt på forskjellen mellom de to. men 3.2 er det jo så få av til salgs, men klart man må titte lenge etter den rette. har jobba på sørumsand før kunne kombinert med en photoshoot med speilrefleksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2012 Det skiller jo 35 hk og noen nm, så det skiller jo litt! Ta den tiden du trenger, så dukker det plutselig opp en bra 3,2 Blir endel bilder i morgen ettersom vi skal på treff, så tar med speilrefleksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Ligger bra 3.2 til salgs da Bra du fikk til vanosen. Nydelig bil dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Ligger bra 3.2 til salgs da Folk skal ha ting gratis vettu ;p hehe Studerte bilen din i går, så vanvittig pen og strøken ut! Grom skyss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 Ligger bra 3.2 til salgs da Folk skal ha ting gratis vettu ;p hehe Studerte bilen din i går, så vanvittig pen og strøken ut! Grom skyss Takk for det! Prøver så godt jeg kan Få bytta til org svinghjul og clutch nå, så blir den litt mer komfortabel å kjøre med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Ligger bra 3.2 til salgs da Folk skal ha ting gratis vettu ;p hehe Studerte bilen din i går, så vanvittig pen og strøken ut! Grom skyss Takk for det! Prøver så godt jeg kan Få bytta til org svinghjul og clutch nå, så blir den litt mer komfortabel å kjøre med! What? Nedgradering?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Hehe, ja.. Havner du plutselig i kø med denne slik den er nå, så merker du fort at det er slitsomt å kjøre med i lengden når clutchenpedalen er så tung, og clutchen er såpass av og på! Men for all del, jeg digger oppsettet sånn ellers om man skal gasse på litt. Sinnsykt hissig med letta enkelmasse svinghjul og grom clutch! Men har prøvd en 3.0 med org oppsett, og jeg kunne ikke klage på responsen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Titta på denne i helga hos John, ser meget bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Takk for det! Morro at den faller såpass i smak hos andre og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå