matss Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2011 Takk, alle sammen! Setter stor pris på alle tilbakemeldinger:) Kom gjerne med innspill om dere har forslag til noe som kan gjøres med den som ikke er nevnt allerede:) E30_Dale: Du har sett den stått der ja:) Morro å høre! Snakket med han som solgte meg vinterdekkene, og han sa at Lakksenteret i Haugesund er å skryte av. De hadde ryktet på seg at de gjorde en veldig bra jobb der:) Vet ikke om du har noen formening om det jeg? Skal love deg at jeg tar vare på denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristofferW Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Får følge med her jeg å da Matsern Er ikke alene med og vente på sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B-M-W-E-3-4 Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Tøff bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre-bmw Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Deilig E36 du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2011 Får følge med her jeg å da Matsern Er ikke alene med og vente på sommeren Oi, sjelden kar å se her på bimmers Velkommen skal du være! Haha Du får legge ut no bilder av cab'en syns jeg, willy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Digg bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Satan den var perfekt Nå ble jeg "in love" !! Nå for jeg lyst til og beholde e36'n når jeg ser denne her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 Takktakk, folkens! Du må selvfølgelig beholde E36'en, Zhillen! Den er jo så pen blitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinvanvik Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 sleng ut flere bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Takktakk, folkens! Du må selvfølgelig beholde E36'en, Zhillen! Den er jo så pen blitt Blir litt dyrt med tre biler.. Må også ha penger til drifteren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 I see.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Ser ut til at du har hørt dette mange ganger allerede, men kunne ikke dy meg: Perfekt eksemplar!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 Blir ikke lei av å høre det, gitt! Takk så mye:) E36 Coupe med riktig utseende og motor, er gull i mine øyne<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 sleng ut flere bilder da Har bare dårlige iphone bilder:( Bilen står i en nokså mørk parkeringskjeller, og veldig inneklemt egentlig, så får ikke noen gode bilder av den slik den står nå, dessverre.. Men så fort det meste av snøen smelter vekk her på østlandet, så skal jeg ta så mange photoshoots atte! Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Titter på bildene hele tia, får ikke nok av den bilen!! er så gjennomført! Felga satt som et skudd, selvom jeg ikke har helt sansen for den type felg på e36.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå