Gå til innhold

Min ombygde -98 E36 M3 3.2 (VANOS overhaling s.20!)

matss
 Share

Anbefalte innlegg

Helt ufattelig strøken bil !

Vært inne på annonsen på finn opptil flere ganger og sett på denne, vet ikke hva men ett eller annet gjør so blikket klistrer seg :lol: Rett og slett strøken !

Får si gratulerer så mye med strøken e36 med prikk riktig stuk :) .

Litt OT hvis du vet hva felgene heter, gi meg en PM :) .

Kom ut av tellingen hvor mange ganger jeg var innom annonsen selv, etter første dagen jeg så den der. Var sikkert innom den 3-4 ganger daglig på den måneden det tok før jeg hentet den:P

Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding:)

Felgene ser skrekkelig like ut som de GS selger. Legger ved et bilde fra hjemmesiden dems her nå. Det er vel disse?

ro2vbm9qwefsufi96v0n.jpg

Edit: Studerte bildene nå.. De ser ufattelig like ut, men du ser at på GS felgene strekker eikene litt lenger ut mot felgkanten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 331
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for det:) Glad jeg ringte på den tidlig, for var MANGE interesserte etter meg!

Ja, okei.. virker som interessen er endel større på 3,2 kontra 3,0 :D

Det sier vel seg sjøl egentlig ;)

Mye lettere og selge igjen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med et vakkert eksemplar E36.

Jeg er litt skuffet for at jeg ikke fikk se den og dere mens dere var på besøk i byen min :-(

Men men...

Du gjør rett i å holde den ved like, men jeg hadde nok valgt å ikke klistre på M3 emblemet bakpå.

Det er nok en grunn for at tidligere eier ikke gjorde det.

Jeg liker også jenter som ikke har behov for å vise verden hvor store pupper de har :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med et vakkert eksemplar E36.

Jeg er litt skuffet for at jeg ikke fikk se den og dere mens dere var på besøk i byen min :-(

Men men...

Du gjør rett i å holde den ved like, men jeg hadde nok valgt å ikke klistre på M3 emblemet bakpå.

Det er nok en grunn for at tidligere eier ikke gjorde det.

Jeg liker også jenter som ikke har behov for å vise verden hvor store pupper de har :-D

Veit du hva, det glemte jeg helt bort! :o Gikk så lang tid fra jeg pratet med deg, til vi endelig fikk dra å hente den.

Beklager, jeg hadde selvfølgelig kontaktet deg hadde jeg husket det:)

Hehe, skjønner hva du mener angående det emblemet! ;) Men, jeg er nok den typen som liker jenter som har behov for å vise hvor store pupper de har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem idiot kjøper nye bosch lykter til 10000,- ? Kunne kjøpt noen brukte noen og bytta glass på de og fortsatt hatt 7000 igjen, kunne kjøpt mye fint for 7000,-

Men nok negativt, er en kjempe fin bil ;) alt det riktige utstyret også ;) lykke til videre med en utrolig strøken e36;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...