Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Helt ufattelig strøken bil !

Vært inne på annonsen på finn opptil flere ganger og sett på denne, vet ikke hva men ett eller annet gjør so blikket klistrer seg :lol: Rett og slett strøken !

Får si gratulerer så mye med strøken e36 med prikk riktig stuk :) .

Litt OT hvis du vet hva felgene heter, gi meg en PM :) .

Kom ut av tellingen hvor mange ganger jeg var innom annonsen selv, etter første dagen jeg så den der. Var sikkert innom den 3-4 ganger daglig på den måneden det tok før jeg hentet den:P

Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding:)

Felgene ser skrekkelig like ut som de GS selger. Legger ved et bilde fra hjemmesiden dems her nå. Det er vel disse?

ro2vbm9qwefsufi96v0n.jpg

Edit: Studerte bildene nå.. De ser ufattelig like ut, men du ser at på GS felgene strekker eikene litt lenger ut mot felgkanten.

• Svar 331
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

ja er ein fine bil du har fott deg har stott utallige kvelder å skrudd på den bilen der :D felgene er kjøpt brukt på bimmers er breyton felger.

Skrevet
ja er ein fine bil du har fott deg har stott utallige kvelder å skrudd på den bilen der :D felgene er kjøpt brukt på bimmers er breyton felger.

Å, har du det? Fortell!

Skrevet
Takk for det:) Glad jeg ringte på den tidlig, for var MANGE interesserte etter meg!

Ja, okei.. virker som interessen er endel større på 3,2 kontra 3,0 :D

Skrevet
Takk for det:) Glad jeg ringte på den tidlig, for var MANGE interesserte etter meg!

Ja, okei.. virker som interessen er endel større på 3,2 kontra 3,0 :D

Det sier vel seg sjøl egentlig ;)

Mye lettere og selge igjen også :)

Skrevet

Gratulerer med et vakkert eksemplar E36.

Jeg er litt skuffet for at jeg ikke fikk se den og dere mens dere var på besøk i byen min :-(

Men men...

Du gjør rett i å holde den ved like, men jeg hadde nok valgt å ikke klistre på M3 emblemet bakpå.

Det er nok en grunn for at tidligere eier ikke gjorde det.

Jeg liker også jenter som ikke har behov for å vise verden hvor store pupper de har :-D

Skrevet
Gratulerer med et vakkert eksemplar E36.

Jeg er litt skuffet for at jeg ikke fikk se den og dere mens dere var på besøk i byen min :-(

Men men...

Du gjør rett i å holde den ved like, men jeg hadde nok valgt å ikke klistre på M3 emblemet bakpå.

Det er nok en grunn for at tidligere eier ikke gjorde det.

Jeg liker også jenter som ikke har behov for å vise verden hvor store pupper de har :-D

Veit du hva, det glemte jeg helt bort! :o Gikk så lang tid fra jeg pratet med deg, til vi endelig fikk dra å hente den.

Beklager, jeg hadde selvfølgelig kontaktet deg hadde jeg husket det:)

Hehe, skjønner hva du mener angående det emblemet! ;) Men, jeg er nok den typen som liker jenter som har behov for å vise hvor store pupper de har!

Skrevet

Hvem idiot kjøper nye bosch lykter til 10000,- ? Kunne kjøpt noen brukte noen og bytta glass på de og fortsatt hatt 7000 igjen, kunne kjøpt mye fint for 7000,-

Men nok negativt, er en kjempe fin bil ;) alt det riktige utstyret også ;) lykke til videre med en utrolig strøken e36;)

Skrevet

Hehe, si det.. Forrige eier har tydeligvis ikke spart på noe, så ser positivt på det! ;)

Takk for det:) Klør i fingrene etter å få brukt den nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...