killarinc Skrevet Februar 5, 2011 Skrevet Februar 5, 2011 Kan det fjernes med aceton/neglakkfjerner eller vil det ta lakken? Fikk dratt litt lim utover panseret når jeg skulle limet på nytt emblem. Er et tynt tynt lag som må vekk bare. Vis ikke jeg kan gjøre det så kom gjerne med flere forslag
kbpE30 Skrevet Februar 5, 2011 Skrevet Februar 5, 2011 varm damp skulle ta limet... hadde sånn klistermerker på toppen av frontruta. fikk seff beskjed om å fjerne dette. Da jeg hadde vikeplikt for SAS,Norwegian og andre flyselskap. i følge UP. fjernet dette med en dampmaskin og viste bilen til BT. Dro hjem og klistret på nytt merke
E30-328 Skrevet Februar 5, 2011 Skrevet Februar 5, 2011 Lim på klistremerker er ikke superlim, lynlim. dette heter "Cyanoacrylat" lim
hao Skrevet Februar 5, 2011 Skrevet Februar 5, 2011 varm damp skulle ta limet... hadde sånn klistermerker på toppen av frontruta. fikk seff beskjed om å fjerne dette. Da jeg hadde vikeplikt for SAS,Norwegian og andre flyselskap. i følge UP.fjernet dette med en dampmaskin og viste bilen til BT. Dro hjem og klistret på nytt merke Hva med Widerøe
RaymondJ Skrevet Februar 5, 2011 Skrevet Februar 5, 2011 Cyanoacrylat tåler varme veldig dårlig. MEn usikker på om du må varme så myeat lakken også skades. Ellers så selger Locktite også limoppløser som tidligere nevnt.
killarinc Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Skrevet Februar 5, 2011 ok få se etter en limoppløser da.. Er lim fra locktite jeg har brukt så da burde det vell funke
Robin L Skrevet Februar 5, 2011 Skrevet Februar 5, 2011 kan prøve med litt varme og sitrusrens kanskje? evt poleringsmaskin og polish med litt slipemiddler i. men vær forsiktig for å brenne lakken irundt da..
E30-328 Skrevet Februar 5, 2011 Skrevet Februar 5, 2011 IKKE prøv å polere, som tidligere nevnt her tåler limet lite varme og kan bli dratt utover!
Robin L Skrevet Februar 5, 2011 Skrevet Februar 5, 2011 hmm, oki. det tenkte jeg ikke på. men en ting kan jeg fortelle med 200% sikkerhet. IKKE bruk neggellakkfjærner! brukte det på limrester på en gitar. der gikk lakken til h****. dette var rett før jeg skulle sende den til ny eier.. : / men hvorfor måtte du lime logoen egentlig?
killarinc Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Skrevet Februar 5, 2011 Limet er dratt utover for jeg prøvde og tørke det av med et håndkle så da ligger det et tynt lag litt rundt emblemet. Måtte lime det fordi festene bare knakk av når jeg skulle ta av det gamle. Var stressa og gadd ikke stuke noe mer med det så bare limte det på hehe sånn kan det gå noen ganger.
killarinc Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Skrevet Februar 18, 2011 Ville bare si ifra at aceton funket fint og ta det bort med og hadde ingen invirkning på lakken da det fordampet like fort som jeg tok det på
Leo Skrevet Februar 18, 2011 Skrevet Februar 18, 2011 Husk å vask godt og poler med en gang...aceton er ikke snill med noen av delene og tørker lakken. Få på polich! Lynol brukes på stoff seter når du har fått tygegummi i dem. Tar ikke stoffet og tyggisen bare løser seg opp Funker på klær også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå