Dev|L^ Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Hva tror dere om det ?? Noen som vet om det er gjort tidligere ? bilder?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Tror ikke det vil se så bra ut. CSL luka er jo avrunda mens en E30 er like firkantet som en Volvo 240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dev|L^ Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2011 m tech 2 vingen e jo vældig avrunda då... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Ja nå får jeg sikkert en hel haug meg pepper, men synes den ikke passer i det hele tatt på e30. Synes E30 (ikke M3) er penest uten noe som helst bak på lokket. Se på FTE sin f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Tja, syns det ble helt ok jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dev|L^ Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2011 Ja nå får jeg sikkert en hel haug meg pepper, men synes den ikke passer i det hele tatt på e30. Synes E30 (ikke M3) er penest uten noe som helst bak på lokket. Se på FTE sin f.eks. Er faktisk enig med deg dær.. syns ingenting om m tech 2 vingen eg heller... men hver sin smak.. Har ingen vingen på min nå heller å synes det er pent.. men lekte bare med tanken siden jeg har en ekstrak bakluke liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavesen Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 hadde den vært litt lavere tror jeg ikke det hadde blitt så ille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå