ole320 Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 er det noen som har vært borti samme feil før? bilen min er en 320 med m50 b20 motor. jeg syns den bruker noe inni faan med bensin, han bruker jevnt over 2l på mila. bilen fjusker ikke og går klokkereint. har noen noe tanker for hva det kan være og eventuelt hva jeg burde gjøre`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Det hørtes veeeldig mye ut. Har du målte forbruket med og regne ut mellom to eller flere fyllinger, eller ser du bare på instrumentet inne i bilen som viser forbruk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole320 Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2011 har regnet ut ved flere fyllinger. stoler ikke helt på målern inni biln. men ved fylling blir utregninga ca den samme 65l på 30 mil.. synes det er helt ufattelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 bytt lambda føler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole320 Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2011 lurer på om jeg skal få automester til å feilsøke.. ei ny sonde kosta ett par lapper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 biltema... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole320 Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2011 jaa faan.. begynner å jobbe der til uka. åpner nytt her på mo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 jaa faan.. begynner å jobbe der til uka. åpner nytt her på mo Når du sier Mo, så regner jeg med du mener Mo i Rana? Ja, de holdt på med ett nybygg der som biltema skulle inn i. Blir inntresant. Så ganske stort ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole320 Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2011 ja var der inne forrige uke. det blir 2500 kvm med kun salgsareal. blir rimelig heftig det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Bytte plugger kan vel også hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå