BmOle Skrevet April 9, 2012 Forfatter Skrevet April 9, 2012 Ble en liten økt i dag, Fikk lakkert invendig Panser,bagasjeluke og skjermer. Bildene får tale for seg. lakken, har noen liter og gå på Lakkerte på skrulokale jeg har, Fått ordna meg lager og lakkeringsplass i 2 etasje. Ble litt støv, men får polere det vekk, Er jo invendig alikevel så Og ja, til dem som lurer, Det er biltemasprøyta dere ser, Første gang jeg prøvern med så dyr metallic lakk, og jeg er overaska. Det ble 110%, Har generelt brukt den til grunning og smålakkerin! Men turte ikke og legge klarlakk med denne, La klarlakk med en sprøyte jeg fikk låne Beklager dårlige bilder, men er vanskelig og ta bilder når du nesten er skyhøy i pappen siden maska er pungtert. Må skaffe en ny i morgen. Ble bittelitt støv noen plasser, men polerer det forsikti vekk etter noen uker. Utvendig lakkerin av bilen blir tatt i lakkboks. kanskje om noen uker. Må få skiftet frontruten først
BmOle Skrevet April 9, 2012 Forfatter Skrevet April 9, 2012 Kan vel legge til att jeg kjørte noe høyere trykk inn på sprøyta en anbefalt, Ble bedre og legge med da, og lakken legger seg finere. For dem som lurte
BmOle Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Skrevet Mai 4, 2012 Nå føler jeg prosjektet mitt virkelig har fått ett spark bak og motivasjon på toppnivå! Har fått skiftet rute, panser, bagasjeluke, skjermer osv. Og til å med fått tak i M5 skjørter, Rieger frontlippe og andre ting. Bildene får vel tale for seg Tok ut frontruta Gjor klar ruta som skal inn Påføring av lim, Brukte rutelim. Kosta 700 krone tuba.. Nye ruta inne og facelift panseret har komt på! Begynner strax og ligne bil igjen. så var det på tide og hive på bakluka, gikk overaskende enkelt, Hadde sett for meg mye kødd med låsekasse, sentralås osv, men Bmw har geniale kontakter så det gikk fint! Gamle ut, gla jeg skifta. Var jo ihjelrusta der man ikke ser.. Fått på skjermer og fikk stilt inn panseret litt, skal justeres mer senere. Noe rust på bakluka, men er bare i det området bak skiltet. Skal sandblåsest og grunnes. Filler osv. Men er ivertfall rustfri å nylakkert invendig! fikk stilt inn helt rikti bake, ble ganske bra. Og montert elnett osv. Heiv bare på disse baklyktene for og sjekke lys osv. Sååå, til det som dere kanskje synst er litt mer spennende. kjøpte meg litt deler, og jeg er storfornøyd med skjørtene og rieger frontlippa, og bakluke senkeren. Noe mer som dere ser! Rieger lippa har fått kjørt seg litt, så må ta fram loddebolt og plastsveise litt. Ellers må jeg gå over ene sideskjørt med varmepistol og få tilbake formen skikkelig. Noen timer med loddebolt og denne er god som gull igjen, Allerede fått sveist sprekkene, mangler og klippe til hardplast av samme type og sveise på. Sparkel, grunning og lakk ;D Denne var overaskene lett og sveise. hadde litt plast liggende så jeg fikk sveist denne skikkelig, og fikk laget en bit som jeg sveiste på der den manglende biten er. Blir bra igjen! syns snart ikke ellers så har jeg kjøpt noe lakk til felgene jeg skal bruke intil jeg finner noe bedre. skal prøve og få dem akseptable. Skal rive av di utslitte dekka og begynne om ikke mange dagene. Tror det blir "ålreit"
BmOle Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Skrevet Mai 5, 2012 Noen som veit hva en slik vinge ligger på i pris? Brukt alså. Å Hva den heter ? Jeg tror den kunne passet bra på bilen, men det er vel delte meninger med dere?
Lommelom Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 Noen som veit hva en slik vinge ligger på i pris? Brukt alså. Å Hva den heter ? Jeg tror den kunne passet bra på bilen, men det er vel delte meninger med dere? Hadde makan på min E34 Det var Reager bakluke spoiler med bremselys. Pris brukt kan jeg tenke meg 500-1000 ny tror jeg den koster 2400kr
BmOle Skrevet September 21, 2012 Forfatter Skrevet September 21, 2012 Kjøpt Svart skinnseter som blir henta på søndag, og på tide med en uppdate på bilen
BmOle Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Skrevet Mars 28, 2013 Veel, tråden ble ikke glemt. Jeg har bare ikke hastet meg til og oppdatere enda! Her er en stor update!! Bilen sto lenge uferdig og bare venter på lakk.. Endelig fikk jeg gjort noe! Bilder av pussing! Sparkling må til! Det tar sine timer og gjøre grunnarbeid! Bilder av lakk! Vel trøtt og lei, men kanskje aller mest spent så ble jo bilen lakkert! Kanskje ikke 100%, men er egentlig ganske fornøyd! Lakken var enda helt våt når jeg tok bilder. Så resultate blir vel bedre når det er tørt! Beklager dårlige bilder, men den står jo tross alt enda i lakkboks.. Får vente til søndag, så skal jeg ta den ut for litt bilder!
kinzo Skrevet April 1, 2013 Skrevet April 1, 2013 Lakka du den rett på Nedpussa kaross eller ble det brukt grunning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå