jarle.t Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2011 Ser bra ut den Jarle.Si ifra når du skal kjøpe ditt 4. sett med skiltplater. jo altså eg må nok bare komma meg bort til deg ein dag å henta sett nr 4.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Hvis du bare bytter ut hele cluster, så får du en liten prikk ved siden av KM stand som kalles tamper dot. Denne prikken forteller da BMW techs og andre potensielle kjøpere at noe er tukla med km stand eller byttet cluster. Dette kan ikke programmeres om at dealer, sier de hvertfall. http://images.bimmers.no/files/5fyinm5n3ejefd13nkk1.jpg Ser du den lille prikken etter der hvor det står KM? på kilometer telleren. Dette er fra min bil etter jeg satt inn en M3 cluster som har et annet chassis nr koda på seg enn mitt originale. En løsning på dette er: drite i det og kjøre med. sende til RPM Motorsport for koding, eller finne noen som kan det.... Det er bedritent, i know. RPM Motorsport hjalp meg med hjernen min og alt sånn, men de er dyre, og holder til i Canada. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle.t Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2011 Hvis du bare bytter ut hele cluster, så får du en liten prikk ved siden av KM stand som kalles tamper dot. Denne prikken forteller da BMW techs og andre potensielle kjøpere at noe er tukla med km stand eller byttet cluster. Dette kan ikke programmeres om at dealer, sier de hvertfall.http://images.bimmers.no/files/5fyinm5n3ejefd13nkk1.jpg Ser du den lille prikken etter der hvor det står KM? på kilometer telleren. Dette er fra min bil etter jeg satt inn en M3 cluster som har et annet chassis nr koda på seg enn mitt originale. En løsning på dette er: drite i det og kjøre med. sende til RPM Motorsport for koding, eller finne noen som kan det.... Det er bedritent, i know. RPM Motorsport hjalp meg med hjernen min og alt sånn, men de er dyre, og holder til i Canada. takker, da vet jeg i det minste i fremtiden å se etter "tamper dot" når jeg kjøper bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Hehe ja da veit du det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle.t Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2011 da var speedometeret avbestilt... får finne noen orginale deler å bytte ut.... noen som har?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Jeg tror den hvite skiva bare er lagt uttapå den andre altså.. Skal gå greit å bytte ut Er noen små torx skruer bak på, vipp ut, ta av skiva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Er du interessert i en cd spiller foran eller? =) I stedet for kasset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle.t Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2011 Er du interessert i en cd spiller foran eller? =) I stedet for kasset. skal ha i en clarion spiller, bestilte overgang, men den var jævlig bra og passet ikke..hehe har ny på vei i posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle.t Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2011 Jeg tror den hvite skiva bare er lagt uttapå den andre altså.. Skal gå greit å bytte ut Er noen små torx skruer bak på, vipp ut, ta av skiva får skru det ut en dag å undersøke litt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Flott bil! Grattis! Fortjener noen verdige felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Er du interessert i en cd spiller foran eller? =) I stedet for kasset. skal ha i en clarion spiller, bestilte overgang, men den var jævlig bra og passet ikke..hehe har ny på vei i posten Uff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle.t Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2011 ser ut for at det blir disse hjula her:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Du tuller nå? Kjøpe mine Vertini Riviera istedenfor da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle.t Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2011 var ikke dumme de, men jeg likte disse best:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Flott bil du har Jarle likte felgvalget ditt også, bra med kant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå