Gå til innhold

Min E46 330Ci

jarle.t
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis du bare bytter ut hele cluster, så får du en liten prikk ved siden av KM stand som kalles tamper dot. Denne prikken forteller da BMW techs og andre potensielle kjøpere at noe er tukla med km stand eller byttet cluster. Dette kan ikke programmeres om at dealer, sier de hvertfall.

http://images.bimmers.no/files/5fyinm5n3ejefd13nkk1.jpg

Ser du den lille prikken etter der hvor det står KM? på kilometer telleren. Dette er fra min bil etter jeg satt inn en M3 cluster som har et annet chassis nr koda på seg enn mitt originale.

En løsning på dette er: drite i det og kjøre med. sende til RPM Motorsport for koding, eller finne noen som kan det.... Det er bedritent, i know.

RPM Motorsport hjalp meg med hjernen min og alt sånn, men de er dyre, og holder til i Canada.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bare bytter ut hele cluster, så får du en liten prikk ved siden av KM stand som kalles tamper dot. Denne prikken forteller da BMW techs og andre potensielle kjøpere at noe er tukla med km stand eller byttet cluster. Dette kan ikke programmeres om at dealer, sier de hvertfall.

http://images.bimmers.no/files/5fyinm5n3ejefd13nkk1.jpg

Ser du den lille prikken etter der hvor det står KM? på kilometer telleren. Dette er fra min bil etter jeg satt inn en M3 cluster som har et annet chassis nr koda på seg enn mitt originale.

En løsning på dette er: drite i det og kjøre med. sende til RPM Motorsport for koding, eller finne noen som kan det.... Det er bedritent, i know.

RPM Motorsport hjalp meg med hjernen min og alt sånn, men de er dyre, og holder til i Canada.

takker, da vet jeg i det minste i fremtiden å se etter "tamper dot" når jeg kjøper bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...