Gå til innhold

Min E46 330Ci

jarle.t
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

330ci er ingen feil bil å kjøre rundt i :) Ang. speedometer så kan du jo evt. få tak i brukte instrumentskiver. Eller hvis de hvite bare er lagt utenpå de originale så kan du jo bare ta de av og kaste de i søpla :wink: En enkel sak å åpne speedometeret så finner du fort ut hvordan de hvite skivene er festet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var speedometeret originalt igjen.... De hvite ringene var bare lagt oppi de originale så nå ble det straks mye bedre...

Så har jeg montert M pedaler i børsta stål

Og det gule optima batteriet er på plass, byttet ut det ekle biltema batteriet som stod i.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Rieger M3 front du skal montere?

Herregud den ser ikke UT i måneskinn og det håper jeg du ser når du monterer den du også. Ligner ikke på E46 M i det hele tatt, mangler alle linjer som skal være på fangern og passformen er bedriten. MEN, det er nå min mening, men herregud :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

da er dynavin spilleren bestilt

skulle bestille fra greenline, men de er tomme, tok kontakt med leverandøren i kina som også var tomme å ikke kunne gi svar på når produktet var klart igjen.

bestilte derfor fra ebay england så da har jeg ny spiller neste uke, blelitt dyrere, men nå kommer ihvertfall spilleren

e0cymles3wqottqtxmmo.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er dynavin spilleren bestilt

skulle bestille fra greenline, men de er tomme, tok kontakt med leverandøren i kina som også var tomme å ikke kunne gi svar på når produktet var klart igjen.

bestilte derfor fra ebay england så da har jeg ny spiller neste uke, blelitt dyrere, men nå kommer ihvertfall spilleren

Hvordan er kvaliteten på denne? Flytter man bare ned ac''n til der den luka er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...