Gå til innhold

Min E46 330Ci

jarle.t
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kvaliteten er superb. Ja du flytter ned AC enheten men må ha en annen ramme fra BMW som er ment for biler med org navi :) ellers sitter ikke AC enheten ordentlig der nede.

Okey, takk for svar:)

Nice bil forresten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er 4 forskjellige rammer... det kommer ann på om du skal ha med plass til askebeger og om du har en hel plate til bryterne eller om du har montert 1 og 1 bryter i rammen

http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=51&fg=35

http://www.janus-design.net/english/acc ... /index.php

nummeret på den jeg kjøpte er 51167001410

kostet kr 888,- hos bavaria, sparer ikke noe på å bestille den hos hverken koed eller gs for det blir jo porto så da blir den bare dyrere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vent til du får brev i posten, det kan fort hende det kommer senere, det var det gjorde når jeg kjøpte snowboard fra USA. ;)

Fortell om dine opplevelser under montering og hva du syns om spilleren da? Jeg har lyst på slik jeg og! Ahh, det er så mye jeg har lyst på nå at. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vent til du får brev i posten, det kan fort hende det kommer senere, det var det gjorde når jeg kjøpte snowboard fra USA. ;)

Fortell om dine opplevelser under montering og hva du syns om spilleren da? Jeg har lyst på slik jeg og! Ahh, det er så mye jeg har lyst på nå at. :P

verdien på pakken ble satt til 100£ så uansett blir det veldig lite å betale om det så kommer brev:)

skal levere bilen inn til "bernhards lyd og bilde" neste uke håper jeg for å få skiftet ut HK anlegget (som er ødelagt) med noe en god del bedre. så jeg lar nok han installere spilleren siden han skal sette inn mye annet morro:)

Har du lyst på en slik spiller bør du få fingen ut.... leverandøren i kina har ikke flere spillere og vet ikke når de kan levere flere...

noe jeg synes høres rart ut....

Så for å være sikker på å få dette i før sommeren bestilte jeg denne på ebay

Fant 2 selgere der og dette var den siste til ene selgeren i england

Med FedEx tok det 24 timer å kjøre pakken gjennom hele europa, fra manchester til oslo, men posten brukte 4 dager å frakte den fra oslo til haugesund..... hurra for posten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...