Gå til innhold

Resett passord brukerkonto, problemer

JanAre
 Share

Anbefalte innlegg

Hei,

Har en brukerkonto jeg ikke har brukt på et halvt år ca, så måtte oprette en ny for å poste denne.

Får ikke til å resette passordet, kommer bare opp feilemelding. Og ja brukernavn + mail er riktig.

Er det noen andre en Gunnar som kan gjør dette?

Prøvde å sende en PM for noen mnd siden, men har ikke fått svar så da må jeg nesten bare lage en post.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Trist å si det,men dirtydicky har nok rett desverre.Husker enda hvor bra denne siden var når jeg registrerte meg å noen år etter,med hyggelige mennesker.Men nå begynner ting å gå motsatt vei å det startet vel for en god stund siden.

Får håpe ting løfter seg litt opp igjen på alle kanter å folk behandler å lar andre folk ha sine egne meninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker nu som alle har gitt opp...

Er jo umulig å få tak i noen.

Mange mnd siden jeg spurte om hvilken pris han ønsket for bimmers, ikke svar på pm, mail eller mobiltelefon... Så ikke vet jeg, virker som om det er helt texas her nu når R Andersen også ga seg...

Har også spurt om sponsor status, slik at jeg kunne sponse litt, men når man ikke får svar på det heller, så seiler dette nettstedet seg etter vær og vind uten noen ved roret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange mnd siden jeg spurte om hvilken pris han ønsket for bimmers, ikke svar på pm, mail eller mobiltelefon... Så ikke vet jeg, virker som om det er helt texas her nu når R Andersen også ga seg...

Har også spurt om sponsor status, slik at jeg kunne sponse litt, men når man ikke får svar på det heller, så seiler dette nettstedet seg etter vær og vind uten noen ved roret...

Var det ikke Fredrik fra de røde pølsers rike som sa at prisen trolig ligger på en kvart mill for forumet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke Fredrik fra de røde pølsers rike som sa at prisen trolig ligger på en kvart mill for forumet ?

Var det ikke snakk om en symbolsk pris ? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter tulletråden som den gjør nå, og alle de trådene vi nå sletter, ja da går nok bimmers under. Ihvertfall om vi moderatorer gir helt opp. For det er mye arbeid dette, for det er mye tull og tøys her inne.

Så går bimmers under, ja da har dere dere selv å takke. For vi må alle prøve vårt beste. (Ja tok alle under en kam nå, det er ikke riktig, men dog...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke snakk om en symbolsk pris ? :P

Symbolsk og symbolsk. jungeltelegrafen sier at det har blitt tilbudt 150 store for forumet, men at dette ble avslått. Om dette er sant eller ei vet jeg ikke noe om, men om det skulle være sant så tror jeg nok ikke vi har ett forum så veldig lenge til :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter tulletråden som den gjør nå, og alle de trådene vi nå sletter, ja da går nok bimmers under. Ihvertfall om vi moderatorer gir helt opp. For det er mye arbeid dette, for det er mye tull og tøys her inne.

Så går bimmers under, ja da har dere dere selv å takke. For vi må alle prøve vårt beste. (Ja tok alle under en kam nå, det er ikke riktig, men dog...)

For det første, så heter det å skjære alle over en kam.

Ellers så hadde det kanskje vert en idé å ansette flere moderatorer? Det er da en del veldig aktive brukere her som er både voksne og ansvarlige, og som sitter inne med mye kunnskap, som kunne tatt jobben.

Når det er bare 5 moderatore på forumet (inkludert 1 admin), og 2 av de er tilsynelatende fraverende.. vel.. nå aner jeg ikke hvorfor dere bare er så få, men det er da vel ingen som stopper dere i å finne noen flere til å ta jobben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...