B-M-W-E-3-4 Skrevet Februar 6, 2011 Skrevet Februar 6, 2011 Er det noen som har en god og detaljert oppskrift på hvordan man kan få orginale bosch lamper til å se ut som sorte DE lykter? Mvh
bmwkizn Skrevet Februar 6, 2011 Skrevet Februar 6, 2011 Det enkleste er vel å dra på GS å kjøpe lyktefilm i mørk utførelse
B-M-W-E-3-4 Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Skrevet Februar 6, 2011 Det enkleste er vel å dra på GS å kjøpe lyktefilm i mørk utførelse Lamin-x ? Smoked elr Tint?
Mikael-B Skrevet Februar 6, 2011 Skrevet Februar 6, 2011 Snakk med KKise her på forumet, han "lagde" sorte DE på sine lykter..
G-RACING Skrevet Februar 6, 2011 Skrevet Februar 6, 2011 http://www.e30zone.net/e30zonewiki/inde ... ked_Hellas
bmwkizn Skrevet Februar 6, 2011 Skrevet Februar 6, 2011 Det enkleste er vel å dra på GS å kjøpe lyktefilm i mørk utførelse Lamin-x ? Smoked elr Tint? Kommer jo helt an på hvor mørke du vil ha dem
B-M-W-E-3-4 Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Skrevet Februar 6, 2011 Det enkleste er vel å dra på GS å kjøpe lyktefilm i mørk utførelse Lamin-x ? Smoked elr Tint? Kommer jo helt an på hvor mørke du vil ha dem Som vanlige Hella
KalMar Skrevet Februar 6, 2011 Skrevet Februar 6, 2011 Det skal ligge en film på youtube. Der er det en som viser hvordan man kan lage sorte lykter (sprayer reflektoren). og vis jeg ikke husker feil så er det til en e34. Resultatet blei veldig bra faktisk ! Husker ikke helt hva den het, og jeg finner den heller ikke i farten. Men det noe som dette: how to smoke/smoked/fog headlights e34. Prøv deg fram.
B-M-W-E-3-4 Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Skrevet Februar 6, 2011 Det skal ligge en film på youtube.Der er det en som viser hvordan man kan lage sorte lykter (sprayer reflektoren). og vis jeg ikke husker feil så er det til en e34. Resultatet blei veldig bra faktisk ! Husker ikke helt hva den het, og jeg finner den heller ikke i farten. Men det noe som dette: how to smoke/smoked/fog headlights e34. Prøv deg fram. Okei Takk for god hjelp alle sammen Har litt forskjellig jeg kan prøve ut nå ;D
ingard Skrevet Februar 6, 2011 Skrevet Februar 6, 2011 Det enkleste er vel å dra på GS å kjøpe lyktefilm i mørk utførelse Blir ikke som sorte DE. De har kryss i fjernlampene.. Tror ikke du blir fornøyd med film.. Koster jo ikke såå mye for ekte lamper.
Ballder Skrevet Februar 6, 2011 Skrevet Februar 6, 2011 Som vanlige Hella Så gjentar jeg posten lengre opp i tråden her. http://www.e30zone.net/e30zonewiki/index.php/DIY_Smoked_Hellas
Sjøbuse Skrevet Februar 6, 2011 Skrevet Februar 6, 2011 med film på glasset vil det vel bli veldig dårlig lys.
B-M-W-E-3-4 Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Skrevet Februar 6, 2011 med film på glasset vil det vel bli veldig dårlig lys. Skal bare prøve og se åssen det blir.. Har andre lykter liggende tilfelle det skulle bli katastrofalt dårlig lys eller se stygt ut etc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå