Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, eg fant ut i dag at gulvteppe ved pasasjer sete bak var kliss vått, og at dreneringspluggen under gulvet var heilt løs: er dette mest sannsynlig plassen vatnet har komt inn ?

Må teppe ut for å få tørket opp?, eller har Bmw service enn enklere måte å få bilen tørr på??

kjøpte bilen hos bmw forhandler forresten for under 1 år siden, er kanskje noke garanti for noe sånt?

e46 320d 04 M sport.

takk for svar :D

Skrevet

Jeg er såpass sikker at jeg kunne satset store pengebeløp på at det er plasten på innsiden av dørtrekket som har løsnet i bunn! Plukk av dørtrekk og sjekk liminga på plasten i bunn ;) Gjorde akkurat det samme med en e46 stv for ikke så altfor lenge siden! Jeg limte med tec7 og bilen har aldri vært så duggfri som den er nå :)

Skrevet
takk for svar, men ang om eg kan få forhandler til å ta seg av jobben? har ikkje hatt bilen meir enn 9 måneder,

Fikk du garanti når du handlet bilen? viss ikke så må du nok ta dette selv! Men det er kjempe lett og gjort på under èn time ;)

Skrevet

om du har garanti. så er det best å bruke den. selv om at selve jobben er enkel. de må også da ta ut setet og vippe opp teppet og tørke isolasjonen i dørken. den tørker alldrig selv hvor mye du setter inn vifte i bilen. vist ikke dette blir tørket begynner det å rottne og mygle. og da kommer det til å lukte huggorm i bilen.

Skrevet

fikk garanti, men sto ikkje noke om vannlekasje seff.

har fått vippa opp teppet og satt på varmluft. håper det kommer til å tørke skikkeli?

pluggen var heilt løs, og kjørte i går i noken djupe vanndammer i veien, som tok oppi gulet. så rekner med det er synderen. skal alikevel sjekke at det ikkje kommer vatn inn bak dørtrekket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...