miktor Skrevet Februar 6, 2011 Skrevet Februar 6, 2011 hei, eg fant ut i dag at gulvteppe ved pasasjer sete bak var kliss vått, og at dreneringspluggen under gulvet var heilt løs: er dette mest sannsynlig plassen vatnet har komt inn ? Må teppe ut for å få tørket opp?, eller har Bmw service enn enklere måte å få bilen tørr på?? kjøpte bilen hos bmw forhandler forresten for under 1 år siden, er kanskje noke garanti for noe sånt? e46 320d 04 M sport. takk for svar
Kobar Skrevet Februar 6, 2011 Skrevet Februar 6, 2011 Jeg er såpass sikker at jeg kunne satset store pengebeløp på at det er plasten på innsiden av dørtrekket som har løsnet i bunn! Plukk av dørtrekk og sjekk liminga på plasten i bunn Gjorde akkurat det samme med en e46 stv for ikke så altfor lenge siden! Jeg limte med tec7 og bilen har aldri vært så duggfri som den er nå
Otis Skrevet Februar 6, 2011 Skrevet Februar 6, 2011 http://www.google.no/#hl=no&source=hp&b ... 6b526eb924
miktor Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Skrevet Februar 6, 2011 takk for svar, men ang om eg kan få forhandler til å ta seg av jobben? har ikkje hatt bilen meir enn 9 måneder,
Kobar Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 takk for svar, men ang om eg kan få forhandler til å ta seg av jobben? har ikkje hatt bilen meir enn 9 måneder, Fikk du garanti når du handlet bilen? viss ikke så må du nok ta dette selv! Men det er kjempe lett og gjort på under èn time
steinar84 Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 om du har garanti. så er det best å bruke den. selv om at selve jobben er enkel. de må også da ta ut setet og vippe opp teppet og tørke isolasjonen i dørken. den tørker alldrig selv hvor mye du setter inn vifte i bilen. vist ikke dette blir tørket begynner det å rottne og mygle. og da kommer det til å lukte huggorm i bilen.
miktor Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Skrevet Februar 7, 2011 fikk garanti, men sto ikkje noke om vannlekasje seff. har fått vippa opp teppet og satt på varmluft. håper det kommer til å tørke skikkeli? pluggen var heilt løs, og kjørte i går i noken djupe vanndammer i veien, som tok oppi gulet. så rekner med det er synderen. skal alikevel sjekke at det ikkje kommer vatn inn bak dørtrekket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå