Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lufter salget for opel vectra a, usikkert på om jeg vil selge den enda..

Det er en 2 liter som har gått ca 145000, har ikke hatt noen problem med denne siden jeg kjøpte den :)

Det eneste er at frontfangeren er sprukket opp litt her og der.

har desverre ikke flere bilder for hånden, men ønsker litt tips om hvor mye dere tror jeg kan få for den! :D

g0lwfn13li0yj7lwa3pv.jpg

Skrevet

Vel, du kan jo starte med å ta bilde når bilen IKKE ser ut som den er kjørt i grøfta. Vaske den, polere den, rense interiøret om det er i samme stand som eksteriøret og prøve å anstrenge deg litt mer enn å gå ut i slåbråkken på grusplassen og knipse ett bilde av bilen.

Jeg har solgt 24 biler, så det jeg sier, det kan du ta for god fisk.

Skrevet

Som sagt så har jeg ikke flere bilder akkurat nå, så tenkte et var bedre enn ingen... men ser pointet....

Såklart hadde jeg vel stasa og fiksa litt bedre bilder viss og når jeg faktisk legger ut bilen for salg, men akkurat nå trenger jeg bare litt tips om hvor mye jeg kan legge den ut for, viss jeg bestemmer meg for det! Gidder ikke legge ut en bil jeg ikke har peiling på hvor mye jeg skal selge for..

Skrevet

Well... Du kan jo starte med å sammenligne den med andre Opler på Finn.

Ting som bør nevnes/gjøres er :

- Rust

- Ser bilen er lakkert, er det også på innside av dører, motorrom, bagasjerom??

- Som nevnt, vask bilen og ta bilder av den hvor den står pent. Bilde over er ikke noe nytt bilde da det er vinter nå. Hvordan er bilen nå iforhold til bildet? (bilder innvendig, utvendig og motorrom).

- Hva er galt, hva er nytt på bilen?

- Årssavgift?

- Eukontroll?

Gjør du alt over, så er bilen letter å selge og kjøper vil nok ta deg mer seriøs. Rettskrivning er også en fordel uten masse ... her og der.

Skrevet

Vil ikke påstå at ... har så mye å si på særiøsitet men. Og det her er fortsatt ikke en salgs annonse;)

Men takk for tipsa.. Skal huske dem når/viss jeg skal legge ut bilen til salg ;)

Skrevet
Well... Du kan jo starte med å sammenligne den med andre Opler på Finn.

Ting som bør nevnes/gjøres er :

- Rust

- Ser bilen er lakkert, er det også på innside av dører, motorrom, bagasjerom??

- Som nevnt, vask bilen og ta bilder av den hvor den står pent. Bilde over er ikke noe nytt bilde da det er vinter nå. Hvordan er bilen nå iforhold til bildet? (bilder innvendig, utvendig og motorrom).

- Hva er galt, hva er nytt på bilen?

- Årssavgift?

- Eukontroll?

Gjør du alt over, så er bilen letter å selge og kjøper vil nok ta deg mer seriøs. Rettskrivning er også en fordel uten masse ... her og der.

Selv om du ikke skal selge,men bare vite prisen du kan få for denne.Så må mest mulig info være med som Wabby over skriver for at noen kan gi en god pris vurdering.

Dette er kun min mening :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...