jarle.t Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 jeg skal ha ny hjul til bilen min.. tenker da på Brock B2. noen som vet hva jeg får plass til uten å valse hjulbuene?? skal ha 18" så det blir plass til litt gummi, felgene blir for fort skeive me 19" blir det 8,5" fremme og bak? hvilket innpress blir best?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Nei nei nei nei nei. Sjekk ut Gsbildeler.no ...de har forferdelig mye rått (og mer kommer) til FINE priser! 19" felg pakke til f.eks 10-12 lapper...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle.t Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 fant ikke noe spesielt hos GS, jeg skal ha felger med kant og uten chrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Har 8x18 et35 med 225/40 foran og 9x18 et37(tror jeg) med 255/35 bak. Sitter som et skudd på min, aldri hatt problemer med subbing. Hadde 9x18 et32 bak tidligere, og det subbet med 255\35 dekk. http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=18&t=176266 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Jeg har noen Vertini Riviera (muligens til salgs). 8x18" foran, 9x18" bak, innpress 35, det går bra det. Har opplevd én gang på bilen jeg har nå at det subbet såvidt det var i bakre hjulbue fordi jeg hadde litt stor fart også var det en "dump" (ikke fartsdumt, men sånn sig i veien) og da tok den såvidt nedi. Men vet ikke om du har sportsunderstell på din? Subba hvertfall aldri på min gamle E46 uten m-sport. viewtopic.php?f=18&t=149048&hilit=+vertini+riviera&start=15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå